אוטומציה ורובוטיקה לשיפור השירות וחווית הלקוח

הכשרה מסבה תהליכי עבודה באמצעות טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לעובדיה להעניק שירות טוב, יעיל ומהיר יותר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"בימים אלו אנו עובדים על הסבת יותר תהליכים שיאפשרו לנו לתת שרות טוב יותר וזאת תוך שימוש בטכנולוגיית OCR, שמאפשרת זיהוי קולי ותכונות נוספות. אין ספק כי השפעת האוטומציה על ענף הביטוח רק בתחילתה ואנו מתכוונים לממשה כחלק מהאסטרטגיה שלנו לחדשנות, יעילות, שרותיות ואימוץ כלים טכנולוגיים ככל שניתן", מספר עודד אביב, מנהל חטיבת לקוחות ושרות ומנהל תחום RPA (רובוטיקה) בהכשרה ביטוח בכנס ה-RPA של אנשים ומחשבים שנערך ב-25.2.21.

ההרצאה של אביב עסקה במשבר הקורונה כמאיץ לתהליך ה-RPA שעבר על החברה ואת יכולתה של החברה לשפר את רמת השרות בזכות הפעלת כלים אלו כאשר לא זאת שהשרות לא נפגע אלא אף קוצר משמעותית. הוא הציג את הפתרונות אליהם הגיעה הכשרה בענף החיים ובענף האלמנטרי החל מפרוץ הקורונה והפיכתם של הרובוטים לעובדי Backoffice וירטואליים הממלאים משימות שאינן דורשות אינטראקציה אנושית.

שיפור השרות למבוטחים | צילום: fotolia

הוא סקר את אסטרטגיית שרות הלקוחות של הכשרה, השיפורים שהחברה ערכה בתחום בשנה האחרונה והתחייבותה להיות מובילת שוק בתחום זה. כמו כן, הציג אביב את החידושים של החברה בנושא השרות לכלל הגורמים שהחברה באה עמם במגע: לקוחות, סוכנים, ספקים ועוד, וכיצד האוטומציה הושקה בהכשרה כמאיץ עסקי וכאסטרטגיה ולא ככלי לצמצום עובדים וחסכון בעלויות. "המטרה שלנו בהכשרה הינה לתת שרות טוב יותר ללקוחות וזאת אנחנו עושים באמצעות צמצום התהליכים הטכניים מנציגי השרות שלנו, צמצום תהליכים זה שמבוצע באמצעות טכנולוגיית RPA מאפשר לנו עם אותה כמות של נציגים להכפיל את משך הזמן באינטראקציה האנושית שכל כך חשובה כיום". בכנס שותף גם שלומי קוט, הבעלים של חברת EZ-ROI חברה בתחום הרובוטיקה שמספקת שירותיRPA  להכשרה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email