"לתקשר עם המבוטחים בלשון פשוטה כאשר הדבר אפשרי, לשפר באופן מתמיד את השירותים המוצעים למבוטח ורמת שירות גבוהה תינתן במערכת יחסי המבטחים עם הלקוחות", אלה הן חלק מהמטרות של קוד התנהגות לחברות ביטוחי החיים שמגובש על ידי הרגולטור הפיננסי, המפקח על חברות הביטוח, של אוסטרליה.
קוד ההתנהגות מגובש תוך היוועצות עם חברות הביטוח ואירגוני הצרכנים באוסטרליה. כאשר הקוד יגובש סופית, הוא יהיה בתוקף לכל חברות הביטוח המשווקות ביטוחי חיים. הפיקוח על הקוד ייעשה על ידי הוועדה הבלתי תלויה המפקחת על יישום הקוד.
הבטחות הקוד שיחייבו את מבטחי החיים: "נתנהג ביושר, הוגנות, בכבוד, בשקיפות ובזמן שאנחנו מתקשרים עם הלקוח, ונשתמש בלשון פשוטה ומובנת ככל האפשר; נעשה ככל האפשר שהעובדים שלנו ונציגים בעלי סמכות ישתמשו בשיטות מכירה מתאימות ובדרכים הוגנות; נציע סיוע נוסף אם יש קושי ברכישת פוליסת ביטוח או בהגשת תביעת פיצוי; אם נמצא שלא נהגנו כראוי במכירת פוליסת הביטוח, נשוחח איתך בתיקון הדבר, ונעשה זאת על ידי מתן החזר או בפוליסה חדשה.
"כאשר אתה מגיש תביעת פיצוי, נסביר את התהליך של הטיפול ונדווח על יישום שלבי הטיפול; נחליט על התביעה במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו. אם לא נוכל לעשות זאת, נסביר לך ונדריך אותך כיצד להגיש תלונה; אם נדחה את התביעה, נסביר בכתב את הסיבות לזה ונדריך אותך גם אם אינך מסכים עם הדחייה הזו; נגביל השימוש בחוקרים ובכלי מעקב כדי לשמור על הזכות החוקית לפרטיות".
הפסדי לויד'ס מהקורונה: 2 מיליארד ליש"ט
מגפת הקורונה גרמה להפסדים גדולים למבטחי המשנה. תאגיד לויד'ס רשם הפסדים של 2 מיליארד ליש"ט בשנת 2020, לפי הבדיקה של Insurance Datalab, שירות חדש האוסף נתונים בסקטור הביטוח.
השנה החולפת היתה שנה גרועה למבטחי המשנה. ההפסד של לויד'ס היה גבוה ב-1.6 מיליארד ליש"ט מאשר בשנת 2019 שבה ההפסד היה 0.4 מיליארד ליש"ט.

מתברר שגם בביטוחי המשנה בסקטור הפיננסי היו הפסדים. למבטחי המשנה בלויד'ס בסקטור הפיננסי היו ב-2020 הפסדים של 656.5 מיליון ליש"ט, לעומת רווח חיתומי של 96.7 מיליון ליש"ט.
רק בסקטורים מסוימים בלויד'ס נרשמו רווחים בשנת 2020. בביטוח הרכב נרשם רווח של 42.2 מיליון ליש"ט הודות לקיטון בקילומטרג' הנסיעה בשל הקורונה. גם בביטוחי המשנה של ספנות, תעופה ותחבורה נרשם רווח של 203.8 מיליון ליש"ט, לעומת הפסד של 48.6 מיליון ליש"ט.