אזהרה שוגרה לסוכני וברוקרי הביטוח באירופה: הסטארט-אפ הביטוחי לימונייד (LEMONDE) מתקרב לחופי אירופה. מנהלי לימונדה משלימים ההיערכות ברחבי ארה”ב ומוכרים ביטוחים באמצעות אפליקציית צ’ט-בוטים ללא תיווך של סוכני ביטוח ונציגי מכירות. הכל נעשה באמצעות אוטומציה.
סיז וורף, מנכ”ל רשת לטיפול בתביעות ביטוחיות אירופית, הזהיר שלימונייד תגיע מהר מהצפוי לאירופה, כאשר תשיג מחזור העסקים הדרוש, ותפעל להשתלט על הלקוחות של סוכני הביטוח באירופה. זאת הודות ליכולתה להתאים עצמה במהירות לדרישות דור הלקוחות של עידן האוטומציה.

הוא הוסיף, שחידושי הדיגיטל כבר חדרו לרוב תחומי החיים, פרט לביטוח. אולם זה יגיע לביטוח, מהר מהצפוי. וורף ציין, שחלק משמעותי מתעשיית הביטוח האמינו שלא יגיעו שינויים משמעותיים בביטוח בשל החסמים הג־ בוהים שישנם.
איש הביטוח האירופי ייעץ, שכדי להחזיק מעמד יש לתת אוזן קשבת לציפיות הצרכנים, על מנת ששחקני הביטוח יצליחו להישרד.
לימונייד הוא סטארט-אפ בתחום הביטוח שהוקם על ידי היזמים ישראלים שי ויניגר ודניאל שרייבר. הוא קיבל רישיון של חברת ביטוח בכמה ממדינות ארה”ב. כל התפעול נעשה דרך מכשירי מובייל. לאחרונה היזמים השלימו גיוס של 120 מיליון דולר בהובלת SOFTBANK, בנק יפני.