אחה"צ משפטי – הדרכה אינטנסיבית בסוגיות משפטיות לסוכני הלשכה

ביום שני בשבוע שעבר התקיים במכללה לפיננסים וביטוח מפגש יועצים משפטיים של הלשכה. מעל ל־100 סוכנים השתתפו במפגש על מנת להעשיר את ידיעותיהם בתחום הרגולציה

ביום שני בשבוע שעבר התקיים במכללה לפיננסים וביטוח מפגש יועצים משפטיים של הלשכה. מעל ל־100 סוכנים השתתפו במפגש על מנת להעשיר את ידיעותיהם בתחום הרגולציה ונושאים נוספים. המפגש הופק על ידי סו"ב דביר רפ, חבר הוועד המנהל ויו"ר הוועדה לצעירים ולהכשרת הסוכן, יחד עם היועץ המשפטי של הלשכה עו"ד עדי בן אברהם, אשר היה אמון על התכנים המקצועיים.

במסגרת המפגש, הציג עו"ד בן אברהם את הדגשים בנוגע לחוזר שירות הלקוחות החדש, תוך התייחסות לנושא אמנת השירות; חובת מינוי מנהל שירות בסוכנות ביטוח עם עשרה עובדים ומעלה; הצורך ליזום פגישת שירות ללקוחות בענף הפנסיוני, וכן על אופן כתיבת הסכם שכר טרחה מול לקוחות. בנוסף, ניתן דגש על אופן ניהול שיחת מכירה בהתאם לחוזר הצירוף, והתייחסות לפרמטרים אליהם יש להתייחס בעת המכירה מול הלקוח. לאורך כל המפגש, הודגשה החשיבות בדבר תיעוד ובקרה על תהליכי המכירה והאינטראקציה עם הלקוחות.

עו"ד ג'ון גבע, היועץ המשפטי למחוזות המרכז וירושלים, הציג בפני הסוכנים את הדגשים החשובים לעניין גביית שכר טרחה מלקוחות, הן בענפים הפנסיוניים והן בענפים אחרים. עו"ד ניצן הראל, היועץ המשפטי למחוזות הצפון והדרום, הסביר לסוכנים על הדגשים בבואם לחתום על הסכם התקשרות עם חברת ביטוח, תוך ניתוח הסעיפים הקטנים ומתן המלצות חשובות בטרם חתימה על ההסכם עם חברת הביטוח.

לאחר ההדרכות ניתן זמן לשאלות מהקהל, והמפגש הסתיים באווירה טובה עם טעם של עוד. על המפגש ניצח סו"ב שחר שמאי מוועדת הצעירים והכשרת הסוכן.