לשכת סוכני הביטוח מודה לכל העיתונאים הכלכליים, כולל מירב ארלוזורוב מ-TheMarker על כתבתה האחרונה בנושא ביטוחי הבריאות החדשים.

אנו סבורים כי הצגת הסוכנים כאחראים למצב לקוחותיהם ולעדכונם בשינויים החלים במוצרים כאלו ואחרים היא אכן הצגה נכונה ומדויקת. לסוכן הביטוח אין תחליף או חלופה בנושא זה, וכובד האחריות מתוקף תפקידו ונאמנותו ללקוח אכן מחייבת אותו להתעדכן מקצועית כל הזמן ולהעביר, לאור השינויים העתידיים במוצרים שונים, את המסר ללקוחותיו, כדי שלא ימצא עצמו בעתיד במצב של חוסר ביטוחי בעת קרות אירוע, או שיקבל טלפון זועם מלקוח: "מדוע לא עידכנת אותי בזמן?"

חברות הביטוח, שערכו בדיקה מקפת לגבי הפוליסות החדשות בתחום הבריאות שייכנסו בעתיד, וחשפו בהן ליקויים רבים, עורכות באחרונה כנסים מקצועיים רבים ברחבי הארץ בתחום זה.

בכנסים אלו מופיעים מיטב אנשי המקצוע מתחום הרפואה, המשפט, אנשי מערכת הבריאות לשעבר ועוד, ובעזרת ניתוח מקצועי מוכיחים את יתרונה של הפוליסה הקיימת על הפוליסות החדשות שאמורות להיכנס לשוק בעתיד – עם שינוי תעריף כל שנתיים, השתתפות עצמית, רשימת רופאים מוגבלת ועוד. מבחינת חברות הביטוח, על כל המומחים שהן מעסיקות, השורה התחתונה היא שהפוליסות יהיו פחות טובות.

בשלב זה נכנסת לתוקף אחריותו של סוכן הביטוח ללקוחותיו שטרם רכשו ביטוח בריאות פרטי. זאת חובתו להיפגש עמם ולהסביר להם נאמנה את המצב היום מול המצב העתידי, ולהשאיר בידיהם את זכות הבחירה. ואכן, כתבתה של ארלוזורוב מהשבוע מוכיחה שציבור הסוכנים בהחלט עושה עבודתו נאמנה: הוא פונה ללקוחות קיימים, מעדכן אותם בשינויים ומציג להם את החלופות, בדיוק מה שהרגולטור מצפה מסוכן ביטוח מקצועי בעל רישיון לעשות. ואם עיתונאית בכירה כמו ארלוזורוב מציינת זאת, זהו כבוד גדול עבורנו סוכני הביטוח, חברי לשכת סוכני הביטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *