ישיבת ההנהלה הבכירה של איילון חברה לביטוח נפתחה בטקס חגיגי שבמהלכו העניק יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, כשהוא מלווה בנטע רוטמן, מנהלת מחלקת ייעוץ לנגישות וזוהר ישראלי, מורשת הנגישות, את אות נגישות ישראל ל'ארגון נגיש' למנכ"ל החברה אריק יוגב ולצוות חברי ההנהלה.

מאיילון נמסר, כי החברה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, כשמטרת הפרויקט הנרחב לסייע בהנגשת כל ההיבטים הנוגעים למתן שירות ללקוחות ובכלל זה המבנים שבאחזקתה או בבעלותה, המוצרים והשירותים שלה, וזאת כדי לאפשר לכל לקוחותיה שירות נגיש, רגיש ושוויוני כמו גם לעמוד בדרישות הוראות החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות על פיו.

יוגב. "כל עובדי איילון רתומים ומחויבים להעניק שירות איכותי ונגיש"

מנכ"ל החברה יוגב, ציין כי: "כחברה מובילה בישראל בתחום קידום הנגישות של מוצריה ושירותיה, כל עובדי איילון רתומים ומחויבים להעניק שירות איכותי ונגיש. השקענו ונמשיך בתהליך התאמה והטמעת נהלי מתן שירותי החברה השונים עבור אנשים עם מוגבלויות בכל ההיבטים, החל בהנגשת מרכזי קבלת הקהל שלנו, כולל חניות נכים ודרכי גישה, עמדות נגישות, הנגשת המוקדים הטלפוניים, גם לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, דיבור ומוגבלויות קוגניטיביות, ובהנגשת אתר האינטרנט. העובדים עברו הדרכות למתן שירות נגיש, הנגשת מידע אירועים וידינו עוד נטויה. את פרויקט ההנגשה הוביל באיילון בהצלחה רבה אנדריי גרודונוב, קב"ט החברה".

יו"ר עמותת נגישות ישראל וגנר, אמר: "כ־18% מהאוכלוסייה במדינת ישראל הם אנשים עם מוגבלויות: פיזיות, מוגבלות בראייה ובשמיעה ברמות שונות, מוגבלות נפשית ומוגבלות קוגניטיבית. בנוסף יש עוד 9% קשישים.
לאורך כל התהליך התרשמתי מאד מהפעילות האינטנסיבית ומההתגייסות הרצינית של מנהלי ועובדי חברת איילון לקדם את התהליך החשוב והנדרש כל כך – לתת שירות שוויוני לאדם עם מוגבלות מתוך מתן כבוד והגנה על פרטיותו, ובהתאמת שירותיה הניתנים לכלל הציבור ללא אבחנה ושוני גם ללקוחותיה עם המוגבלות וכך לאפשר להם ליהנות מקבלת השירותים השונים באופן עצמאי ובבטיחות מירבית".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *