בנק הפועלים וחברת איילון חתמו על הסכם המאפשר ביצוע תשלומי תביעות וקיזוזים (החזרים) ללקוחות איילון באמצעות אפליקציית Bit של הבנק.
השירות יאפשר ללקוחות איילון, גם אם הם אינם לקוחות בנק הפועלים, לקבל החזרים באמצעות האפליקציה, בקלות ובמהירות, ישירות אל חשבון הבנק של הלקוח. כל שהלקוח נדרש לעשות הוא לאשר את קבלת ההחזר מחברת הביטוח.

מאיילון נמסר כי פתרון זה מהוות פריצת דרך בשירות ללקוחות ומחליף למעשה החזרים שבוצעו בתהליכים ארוכים מבוססי המחאות.
עוד נמסר, כי אפליקציית ביט, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל עם קרוב ל-2 מיליון הורדות, הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – באופן הבטוח והמאובטח ביותר בחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. ביט, כאפליקציה נושמת ודינמית הממשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, תשמש את איילון לתשלום תביעות, החזרים ולקיזוז תשלומים, כאשר הסכומים יועברו ישירות לחשבון הלקוח.
שליטה מלאה בתהליך
לקוחות איילון יקבלו מסרון לנייד על תשלום באפליקציה ויוכלו לאשר את קבלת התשלום שיועבר ישירות לחשבון הבנק שלהם. מעבר למהירות ולנוחות, הלקוחות ייהנו משליטה מלאה בתהליך: הלקוח יהיה מודע לסכום ולסיבה שבגינה התקבל התשלום מחברת הביטוח ובנוסף, הכסף יועבר רק לאחר אישורו של הלקוח לאחד מהחשבונות שהגדיר באפליקציה.
אריק יוגב, מנכ"ל איילון: "בשוק התחרותי של היום חוויית הלקוח היא הגורם המבדל. שיתוף הפעולה עם ביט יאפשר לחזק את מערכת היחסים אל מול הלקוח באמצעות מעורבות גבוהה יותר והענקת שירות מהיר, נוח ואיכותי יותר, שיתרום לשביעות רצון ונאמנות גבוהה יותר בקרב לקוחות החברה".
סער זכריש, מנהל אגף דיגיטל בחטיבת החדשנות של בנק הפועלים: "מדובר בשיתוף פעולה משמעותי המשלב בין העוצמות של איילון כגוף מוביל וחדשני בעולם הביטוח, לבין היכולות המתקדמות של ביט, הממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה בתחום העברות ותשלומים בישראל".
השירות יושק בשבועות הקרובים.