איילון זכתה במקום ה-1 בתחרות המצוינות של קהילת משאבי אנוש

החברה הצטיינה בקטגוריית "תהליכי שינוי מובילים חוצי ארגון". מנכ"ל איילון: "אני שמח שבנוסף להוקרה של הלקוחות והסוכנים, זכינו גם בתחרות המצוינות של קהילת משאבי אנוש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איילון חברה לביטוח מתמקדת בקידום השירות, הדיגיטציה והחדשנות בחברה ולאחרונה התבשרה כי זכתה במקום הראשון בתחרות המצוינות והחדשנות במשאבי אנוש לשנת 2020, שמובילה קהילת משאבי אנוש ישראל, תחת הקטגוריה "תהליכי שינוי מובילים חוצי ארגון".

נמסר כי מהפכת השירות באיילון, אותה הובילה רוני ליכטנשטיין-שני, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון הושקה בתחילת שנת 2018 ובמסגרתה הוטמעו בחברה מגוון רחב של אפליקציות, כלים דיגיטליים מתקדמים וכן מערכת ניהול ידע חדשנית לקיצור וייעול זמני הטיפול עבור הסוכנים ועבור הלקוחות. במקביל להטמעת הכלים הדיגיטליים, עברה החברה גם תהליך שינוי יסודי של ה-DNA הארגוני ששם דגש על תחום השירות וסטנדרט השירות בכל אגפי החברה.

רוני ליכטנשטיין-שני. צילום: אייל גזיאל
גם במדד הרשות

עוד נמסר, כי את תוצאות המהלך המקיף, ניתן היה לראות כבר אחרי כשנה. במדד השירות של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון לסיכום שנת 2018, איילון הציגה את השיפור הגדול ביותר בענף הביטוח – הצלחה שהשתקפה בכל אחד מהתחומים שנמדדו והמשיכה מגמה זו גם בשנת 2019.

ליכטנשטיין-שני הודתה לקהילת משאבי האנוש בישראל על הזכייה בפרס וציינה כי: "מדובר במהפכה חוצת ארגון וחשוב לזכור ששינוי בקנה מידה כזה הוא תמיד בבחינת ריצת מרתון-ולא ספרינט. כחברת סוכנים, אנו מקפידים שמהפכת השירות והדיגיטל של איילון תוטמע בשיתוף והתייעצות עם הסוכנים שלנו שכן היא נועדה בראש ובראשונה להציף להם ערך כלפי הלקוחות".

מנכ"ל איילון אריק יוגב ציין: "עולם השירות מוקם במרכז היעדים האסטרטגיים של איילון שכן הוא כולל בתוכו ערכים רבים המשפיעים באופן מהותי הן על כל השותפים לתהליך והן על הדרך לעמידה במטרות וביעדים עסקיים שמובילים להצלחת החברה. אנו הגדרנו מראש שמדובר בתהליך שישנה את התרבות הארגונית והניהולית של החברה וישלב פיתוח, הדרכה והטמעה של ערכי חדשנות בשירות – ולמעשה ישנה את ה-DNA של איילון. במקביל, נקבע שהתהליך יבוצע בהובלת אגף מטה חדשנות ומשאבי אנוש וברתימת כל העובדים והמנהלים. אני שמח שבנוסף להוקרה של הלקוחות והסוכנים, זכינו גם במקום הראשון בתחרות המצוינות של קהילת משאבי אנוש".

יוגב הודה לעובדי ומנהלי החברה על הנחישות והשותפות למהלך המרשים וכן לרוני ליכטנשטיין שני, מנהלת אגף מטה חדשנות ומשאבי אנוש באיילון, חגית רול, מנהלת מחלקת הדרכה, פיתוח ארגוני ורווחה ו-ורד רוט הממונה על השירות של בחברה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email