איילון משדרגת את מערך השירות והמכירה

כחלק מהתהליך החברה תקצר את זמני השיחה ותטמיע מערכת ניהול ידע חדשנית שתשפר את מדדי השירות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כחלק מאסטרטגיית קידום השירות והדיגיטציה, איילון ממשיכה לעבור מהפכה גם בתחום ניהול הידע בחברה. לאור ריבוי הלקוחות והצמיחה הגבוהה שמציגה הקבוצה המעסיקה 1,100 עובדים ומתפעלת מערך הכולל כ-2,600 סוכנים וסוכנויות בכל רחבי הארץ, החליטה איילון להטמיע את מערכת ניהול הידע החדשנית – Lighthouse של KMS המאגדת את כל הידע המקצועי בכלל מחלקות החברה, מפשטת את הגישה אליו ומובילה לשיפור משמעותי במדדי השירות וקיצור זמני השיחה.

הפרויקט שהחל כפיילוט במוקדי השירות של החברה וכעת מתרחב לכל המחלקות, כולל מיפוי וארגון של כל המסמכים, המושגים, המוצרים וכללי הרגולציה בתוך המערכת בצורה שתאפשר לנציגי השירות לאתר כל פיסת מידע רלוונטית בלחיצת כפתור באמצעות טכנולוגיית GetAnswer – פטנט ייחודי של KMS, המאפשר לנציגים להקליד את השאלה הרצויה ולקבל במהירות תוצאות חיפוש רלוונטיות כולל מידע מקדים על כל פריט (מעין Google ארגוני).

רוני ליכטנשטיין-שני. צילום: אייל גזיאל

מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון, רוני ליכטנשטיין-שני מציינת כי: "עולם הביטוח רווי במוצרים ומונחים מורכבים וחשוף לתמורות רגולטוריות תכופות שעל נציגי השירות והמכירה להכיר עד הפרטים הקטנים ביותר כדי לתת מענה מקצועי ואפקטיבי ללקוח. המערכת החדשה שהטמענו והעובדה שהמידע הרצוי מופיע בצורה ברורה בלחיצת כפתור, מאפשרת לנציגים שלנו להתמקד במתן שירות איכותי ומהיר ללקוחות וסוכני החברה ופוטרת אותם מהצורך ללמוד נהלים בעל פה, לחפש תשובות בתיקיות או לבזבז זמן מיותר על התייעצויות עם מנהל או אחראי משמרת".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email