איך יכול סוכן הביטוח להפוך את עצמו למותג ולעשות הרבה כסף?

בהרצאה מרתקת שנשא בכנס, סיפר סו"ב רון קשת, חבר הוועדה הפנסיונית, שהפך למותג בתחום תכנון פרישה, איך גם הסוכנים האחרים יכולים להצליח בגדול
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סו"ב רון קשת, חבר הוועדה הפנסיונית, הוא מותג בתחום תכנון פרישה. בהרצאה מרתקת וצבעונית הסביר קשת לקהל איך גם הם יכולים להפוך למותג ולעשות הרבה כסף.

"לפני כעשור גיליתי שיש מאות אלפי פורשים לפנסיה ושאין מספיק מתכנני פרישה", סיפר קשת.

קשת | צילום: לשכת סוכני ביטוח

"הבנתי שאם יש 5,000 סוכני ביטוח שנוסעים כל יום בכבישים מסוימים, אני צריך טרקטור כדי לפלס לעצמי דרך צדדית משלי. היה לי חלום שלא אצטרך לרוץ אחרי לקוחות, אלא שאני אשב במשרד והם יגיעו אליי. הבנתי שכדי להגיע לכך אני חייב למתג את עצמי כמומחה".

בכל תחום שתבחרו

איך אדם פרטי ממתג את עצמו?
לדברי קשת, חשוב להתמחות בתחום כלשהו בשביל להצליח, אפילו לא חשוב באיזה תחום. "גם אם תהיו מומחים של הבוהן בתחום האורתופדיה תעשו הרבה כסף. חשוב ללמוד את התחום ולהיות מומחה בו באמת. להבין מה הלקוחות שלך רוצים. קודם להבין את הבעיות והאתגרים ואחר כך לתת פתרונות. אם אני נחשב מומחה, זו רק שאלה של זמן מתי יפנו אלי".

איך עושים את זה בפועל?
כדי להנגיש את עצמכם אתם צריכים לפרסם את עצמכם במדיה, למשל בפייסבוק, בסרטונים, כתבות. חשוב להיות שונים. עם מומחה לא מתווכחים. כשהרופא אומר לי קח את הכדור הזה, אני פותח את הפה. אתם צריכים נוכחות וירטואלית מקסימלית. אני מפרסם כל שבוע בפייסבוק סיפור פרישה.

"שיווק זה עבודה, לא תחביב, ולא בחצי משרה. לכן, חשוב ללמוד את סודות הכתיבה השיווקית, להבין למה הכסף שתשיגו מיועד, לחשוב דרך עיני הלקוח, לארגן רשימות תפוצה שונות ולייעד לכל אחד מידע אחר שתשלחו, וכן כל הזמן להפתיע. שיווק עובד על התת מודע ועליו אי אפשר לעבוד", סיכם קשת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email