אילו כלים יש לסוכן הביטוח לתת המלצות ללקוח?

כמענה על מחסור בידע פיננסי על האתגרים של המסלקה הפנסיונית, נפתח בחודש נובמבר האחרון קורס בנושא במכללה לפיננסים וביטוח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סוכן הביטוח הפנסיוני נדרש לתת מענה ללקוח בשורה ארוכה של נושאים:

  • חישוב הצורך של הלקוח למקרה פטירה ואת החוסר ביחס למקורות הקיימים.
  • תכנון צרכי הלקוח לגיל הפרישה וליעדים במהלך הדרך.
  • עריכת תחזיות לגיל הפרישה ובחינת הפערים למול הצורך.
  • השוואת תכניות פנסיוניות.
  • השוואת חלופות מיסוי.

לחלק לא מבוטל מסוכני הביטוח ידע רחב ומקיף לגבי תכניות הביטוח הפנסיוניות השונות לדורותיהן וכן בנושאי המיסוי הפנסיוני. ולמרות האמור – הם מתקשים לתת מענה ללקוחותיהם בנושאים האמורים. קיים מכנה משותף אחד במתן מענה לכל הנושאים הללו – כולם מתבססים על חישובים פיננסיים. למרביתם המכרעת של סוכני הביטוח חסר הידע הפיננסי הנדרש, ומכאן הקושי.

קושי זה, יחד עם הקמתה של המסלקה הפנסיונית, הביאו לפתיחתו של הקורס "איתור צרכי הלקוח בעידן המסלקה הפנסיונית" בחודש נובמבר 2015. במחזורים הראשונים של הקורס כבר השתתפו קרוב ל- 100 סוכני ביטוח, והתגובות שהתקבלו מהם נלהבות.

למרביתם המכרעת של סוכני הביטוח חסר הידע הפיננסי הנדרש | צילום: fotolia
למרביתם המכרעת של סוכני הביטוח חסר הידע הפיננסי הנדרש | צילום: fotolia

את הקורס מעביר אלון ספונרו, הוא כולל 5 מפגשים בני 4 שעות, ומקיף את הנושאים הבאים:

  • המסלקה הפנסיונית: מה ניתן לקבל ממנה, מה חסר בה – וכיצד מגשרים על הפער.
  • כיצד להשתמש במחשבון הפיננסי ככלי עבודה פשוט הנותן מענה לכל הנושאים האמורים, וכל זאת בשניות ספורות. מטרת הקורס היא להגיע להבנה מלאה ויכולת יישום עצמית של כל אחד מהיישומים הנלמדים.

סוכני הביטוח מוזמנים להצטרף לקורסים הקרובים שייפתחו בחיפה ובתל אביב ב- 16/03/2016 וב- 17/03/2016, ולקבל כלים שיקפיצו אותם מדרגה.

לקבלת פרטים נוספים וטופס הרשמה ניתן לפנות אל המכללה לפיננסים וביטוח בטלפון 03-6395820 או במייל [email protected].

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email