אין מספיק סוכנים מתנדבים בפריפריות לטובת החולים המטופלים בעמותת "נולדת לנצח"

בלשכה מאוכזבים מקצב ההתנדבות של חברי הלשכה לסיוע מקצועי לטובת משפחות חולים קשים, בהם ילדים, המטופלים בעמותת "נולדת לנצח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בלשכה מאוכזבים מקצב ההתנדבות של חברי הלשכה לסיוע מקצועי לטובת משפחות חולים קשים, בהם ילדים, המטופלים בעמותת "נולדת לנצח".

לפני כחודשיים הוקם מיזם ייחודי במסגרת שיתוף פעולה בין לשכת סוכני הביטוח ועמותת "נולדת לנצח" שבו יתרמו סוכנים וסוכנות חברי הלשכה למשפחות חולים קשים, באמצעות מתן סיוע מקצועי חינם. עמותת נולדת לנצח הינו ארגון התנדבותי-חברתי, שהוקם על ידי קרן גרינבלט סגמן, על מנת להעניק תמיכה קהילתית למשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן ומחלות קשות אחרות.

את שיתוף הפעולה יזם בלשכה סו"ב מושיק בן פורת, יו"ר סניף השרון, לאחר היכרות אישית עם העמותה בעקבות מחלת סרטן של קרובת משפחה. לצדו של בן-פורת מנהלים את המיזם של הלשכה סגנית הנשיא סו"ב אניה לוין, ויו"ר הוועדה לפעילות קהילתית סו"ב אלי שטרק.

מושיק בן פורת | צילום: גיא קרן

כפי שפרסמנו, הכוונה בשיתוף הפעולה עם העמותה הייתה לגייס 2-3 סוכנים באזורים שבהם פועלים 22 סניפי העמותה.

לדברי בן פורת, עד כה התנדבו רק 8 חברי וחברות לשכה למיזם: "אני מצפה מכל סוכן וסוכנת שרוצים לתרום זמן מועט יחסית (לא יותר מ-10 שעות למקרה, ולא יותר ממקרה-שניים), לטובת אותם חולים ומשפחותיהם שנמצאים במשבר קשה ואין להם לא את הידע המקצועי ולא את האנרגיות לטפל בכיסויים הביטוחיים הרלבנטיים", אמר בן פורת והוסיף: "המחסור גדול במיוחד בפריפריות, ועדיין אין לנו שם מתנדבים מטעם לשכת סוכני הביטוח".

כדי להמחיש את חשיבות המיזם, צירף בן פורת מכתב תודה שקיבלו הוא וסו"ב יפית מור יוסף, שהצטרפה למיזם, בעקבות סיוע מקצועי חשוב ומוצלח בחולה:

"משה ויפית היקרים,
אין מילים בעולם שיתארו את תחושת ההערכה והתודה שאני חשה כלפיכם. אילולא ההתערבות שלכם במקרה שלי והמאמץ והשעות שהשקעתם, מי יודע מתי הייתי זוכה לבדיקה החשובה הזו, שהתיזמון שלה ותוצאותיה עלולות להיות גורליות. בעלי ואני עמדנו רק לפני כמה ימים כמעט חסרי אונים מול קיר שלא ידענו כיצד נחצה אותו, אך בזכות שני בני אדם טובים עם לב של זהב ונכונות לעזור, קיבלנו את הזכאות לבדיקה.
"בדיקה שבתחילה נאמר לנו שזה חודשיים המתנה לפחות ובזכותכם כבר שבוע הבא אבדק. תודה על הכל, על הייעוץ וההכוונה, על השעות שהושקעו, על שיחות הטלפון ועל 'הישיבה' על חברת הביטוח ואסותא שאפשרו את המהלך.
"כולי תפילה שמעז ייצא מתוק, ולבסוף יתברר שהכל כשורה.
תודה רבה, כרמל אריאלי".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email