"אפשר לצמוח מהמשבר הזה"

המכללה לפיננסים וביטוח קיימה עד כה 10 מפגשי זום מוצלחים בנושאים מקצועיים וארגוניים לטובת סוכני הביטוח. במהלך יוני מתוכננים מפגשים נוספים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

המכללה לפיננסים וביטוח לא יצאה לחל"ת בתקופת הקורונה ולאחריה, והמשיכה להעניק לסוכני הלשכה הדרכות והשתלמויות בנושאים מקצועיים וארגוניים שונים. את הדרכות ה"זום" מטעם המכללה יזם סו"ב ליאור הורנצ'יק, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח, ואת המפגשים בהם השתתפו 50 יועציה המקצועיים החיצוניים של הלשכה, ארגנה והוציאה לפועל סו"ב חוה פרידמן, יו"ר המכללה, שגם הנחתה אותם.

לדברי פרידמן, עד כה נערכו 10 מפגשים בהשתתפות יוצאת דופן של סוכנים; כל מפגש עסק בנושא מקצועי/ארגוני אחר, ובכל אחד השתתפו 5 יועצים שתקפו את הנושא מכיוונים שונים. "במפגשים הנגשנו לראשונה את יועצי הלשכה לסוכנים; ניתנו טיפים מעולים ומעשיים; היועצים הציגו את עצמם, העשירו את הסוכנים במידע, כשהכל מוקלט ואפשר לראות שוב את המפגשים בדף הפייסבוק של המכללה", מציינת פרידמן.

מפגש זום עשירי של המכללה – מנופי הצלחה ומקצועיות. צילום מסך מתוך זום

במפגש העשירי שנערך השבוע תחת הכותרת "מנופי הצלחה ומקצועיות" השתתפו אלון גל, מאמן עסקי ואישי, שדיבר בעיקר על "איך להמציא את עצמנו מחדש בעידן הקורונה ואחריו", והדגיש שמי שלא מוכן להשתנות, סופו להידחק החוצה.

עו"ד ג'ון גבע, יועץ משפטי למחוזות המרכז וירושלים בלשכה, דיבר על צוואות, ירושות וידועים בציבור; רו"ח מאיה ברבר, מנכ"לית המרכז לבקרה, רגולציה ורישוי, נתנה מידע וטיפים בנושא הרגולציה ואיך לארגן את משרד הסוכן לאור דרישות הרגולציה; רועי כרמון, יועץ ביטוח, הרחיב בנושא זכויות יורשים ומוטבים בהתאם לחוק פיצויי פיטורין, ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה.

אלקה שלם, יועצת ארגונית, העניקה טיפים מעשיים לארגון מחדש של משרד הסוכן לאחר הקורונה – האם כדאי לצמצם במספר העובדים, היבטי שכר, פרסום ושיווק, מימון, האם אפשר לוותר על שכירת משרד, או להקטין אותו ועוד.

לדברי פרידמן, המפגשים יימשכו גם בחודש יוני, כשהנושאים המתוכננים הם שימור לקוחות, גיוס לקוחות ברשתות החברתיות ועוד.

"אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה מצד מנכ"ל הלשכה מוטי ארבל, אנה קריימן, מנהלת תפעול תכנון ובקרה בלשכה, שי בלייך מנהל המחשוב בלשכה, דבי מורנו, מנהלת המכללה ומיכל ברקאי, שאחראית על תפעול הפייסבוק של המכללה. כולם תרמו להצלחת המפגשים שלימדו את סוכני הביטוח שאפשר לצמוח מהמשבר הזה", סיכמה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email