אתר חדש למנורה מבטחים: פעולות בשירות עצמי ומידע אישי

מאפשר חשבון תשואה אישי, חידוש ביטוח רכב באופן דיגיטלי, הצגת נתונים ותנועות וגם חיבור אוטומטי לסוכן הביטוח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קבוצת מנורה מבטחים השיקה אתר אישי חדש ללקוחות הקבוצה. האתר ידידותי וקל למשתמש, נגיש, דיגיטלי ושירותי יותר. ממנורה נמסר כי האתר מציג ללקוחות את מגוון המוצרים שברשותם בקבוצת מנורה מבטחים ומאפשר להם לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי.

בתחום החיסכון נהנים הלקוחות ממחשבון תשואה פרסונלי לחישוב התשואות שלהם, אפשרות לשינוי מסלול השקעה ופירוט התפלגות ההפקדות במוצרי החיסכון השונים.

משה מורגנשטרן. צילום: יח"צ מנורה

בתחום ביטוחי הרכב: האתר מציג את נותני השירות השונים ואת מוסכי ההסדר עבור מותג הרכב של הלקוח, וכן ניתן לחדש את הביטוח באופן דיגיטלי.

האתר מנגיש שירותים גם בתחום הבריאות כגון: חישוב תגמולי ביטוח הבריאות המגיעים למבוטח, הצגת נתונים ותנועות כספיים לפי שנים ועוד.

גם לסוכנים

האתר שירותי יותר ומחבר אוטומטית את סוכן הביטוח תוך שליחת הודעה אליו: לבקשות הלקוחות, כגון: הוספת כיסויים ומבוטחים בפוליסה, עדכון פרטים, בקשת הלוואות ועוד.

בנוסף, הוסף רכיב פרסונלי חכם מבוסס DATA המאפשר להציג מסרים אישיים ו/או הצעות רלבנטיות ללקוחות עם הנעה לפעולה וזאת תוך זיהוי ושיוך לסוכן והעברת ההצעה אליו.

במסגרת זו הוסף רכיב שנקרא "לקוחות כמוך" – אזור שבו מציגים ללקוחות מוצרים דומים הקיימים ללקוחות בעלי מאפיינים דומים ואשר בבעלותם.

האתר גם מציג ללקוח את מגוון התהליכים הקיימים והפתוחים כגון: תביעות, פדיון, שינוי מסלול, הלוואות ובקשות לטיפול שהסתיימו לאחרונה והצגת הסטטוס העדכני ביותר.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה: "אנו משיקים היום את האתר החדש ללקוחות קבוצת מנורה מבטחים ומדובר בבשורה של ממש ללקוחות הקבוצה. האתר האישי נבנה לאחר חשיבה מעמיקה וירידה לפרטים לצורכי הלקוחות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויית שירות מנצחת. קבוצת מנורה מבטחים נמצאת בקדמת הטכנולוגיה בענף הביטוח והפיננסים ונמשיך להוביל בה גם בעתיד".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email