חברת באפי השיקה בתחילת השבוע את מערכת השיווק הדיגיטלי "פריזבי", אותו הציגה מנכ"לית החברה מורן זיסר, בכנס אלמנטר ה־33 באילת בשבוע שעבר. לדבריה מדובר בממשק קל לתפעול, במסגרתו סוכן הביטוח מזין את שם הלקוח ומספר הטלפון הנייד. לאחר מכן, הלקוח מקבל פנייה לסלולרי שמאפשרת לו לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב לאחר מענה על שלוש שאלות – מספר הרכב, מין הנהג ויישוב המגורים.

בהמשך מקבל הלקוח הצעת מחיר לרכישת ביטוח מקיף וחובה, כאשר יש ללקוח אפשרות לשנות חלק מהנחות היסוד כמו מספר נהגים ברכב, גיל הנהג, ותק בנהיגה, תקופת הביטוח, ניסיון תביעות ונסיעה בשבת.

לטובת סוכנויות המבטחות קולקטיביים, באפי מטמיעה את פריזבי באתר הקולקטיב ובאתר הסוכן. העובדים יכולים להיכנס ולהריץ הצעת מחיר בממשק של הסוכן ולאשר לו הפקה בזמן אמת. במקרה של חידוש, התהליך פשוט יותר עבור הלקוח, מאחר שכבר קיימים הפרטים המדויקים למתן הצעת מחיר.

מורן זיסר | צילום: אביעד אלפסי

 

זיסר: "צרכן ביטוח הרכב השתנה. כ־70% רוכשי ומחדשי ביטוח רכב בישראל מבצעים השוואת מחירים. ההתקדמות הטכנולוגית משנה את הציפיות של הצרכנים ומעלה את הציפיות מסוכן הביטוח. הצרכנים רוצים מוצרים חדשים ושירותים חדשים שעונים על הצרכים החדשים שלהם".

האתגרים הנוספים מולם מתמודד הסוכן: תחרות מול חברות ביטוח ישירות ומחלקות מכירה ישירה בחברות הביטוח, להן יש יכולת כלכלית משמעותית להעמיק את הסביבה הדיגיטלית; כמו כן, האינטראקציה מול לקוח בחידוש או חדש עדיין מסורתית ברובה – תהליך התפעול לא עבר אבולוציה מרחיקת לכת.

באמצעות סוכן

באופן מרשים, סוכני הביטוח הם ערוץ ההפצה של ביטוח רכב הגדול ביותר בישראל. קרוב ל ל־80% מפוליסות ביטוח רכב נמכרות באמצעות סוכנים. היתרון של הסוכן על הישיר, זה שהוא מציע רק את מה שיש לו. הסוכן יודע להציע ללקוח זירה שלמה הכוללת עשרות אפשרויות במגוון יצרנים. הסוכן הוא אגרגטור, זה יתרון עצום.

אז איך ממנפים את היתרון הזה ומשתמשים בו, על ידי כלי דיגיטלי פשוט המותאם לפסיכולוגיית הרכישה של הלקוח הישראלי?
"פה נכנס פריזבי לעבודה – מוצר דיגיטלי שמשתמש ביתרון של הסוכן עבור הצרכן שיעלה את כמות הסגירות של ביטוח רכב, בלי להשקיע משאבים נוספים וזמן עבודה. תוך זמן קצר מאוד אפשר לסגור ביטוח רכב לכמות בלתי מוגבלת של לקוחות במקביל", מסבירה מנכ"לית באפי.

תוך 10 שניות

לדברי זיסר, הממשק ממותג סוכנות, כשהצעת המחיר היא על בסיס כל חברות ומסלולי הביטוח שהסוכן עובד מולם. הלקוח לא רואה את שם החברות. יש גם התאמה אישית – אפשר להראות הצעת מחיר שמבוססת רק על 2 חברות, להציע הנחה שונה לפי קולקטיב; מעקב בזמן אמת – אפשרות לראות אם הלקוח פתח את פריזבי, מתי הוא עצר את התהליך וכמובן קבלת אישור סופי ממנו. זיסר מדגישה: "הלקוח מזין 3 נתונים בלבד ותוך פחות מ־10 שניות הוא מקבל הצעה. המטרה היתה לייצר הנעה מהירה מאוד לפעולה ולנעול את המוח של הרוכש על תהליך הרכישה. מעבר לזה, יש פה אלגוריתם מאוד מתקדם ואקטואריה חכמה שתגרום ברוב המכריע של המקרים לסוכן ששלח פריזבי לנצח הצעות אחרות שהלקוח קיבל, לצד דגש על תהליך מדויק".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *