בדקנו כמה זמן לוקח לחברות הביטוח לענות למייל

לשכת סוכני ביטוח בוחנת את זמן התגובה של חברות הביטוח השונות עבור פניות של מבוטחים – והפעם: חברות ביטוח הרכב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לשכת סוכני ביטוח החלה בבדיקת זמן התגובה של חברות הביטוח עבור פניות של מבוטחים. והפעם – תחום ביטוח הרכב. הבדיקה מבוצעת על ידי סו"ב מאור כהן, חבר הוועדה האלמנטרית.

לצורך הבדיקה, נשלח ב־4/11 בשעה 11:56 מייל לכל מוקדי תביעות צד ג' של חברות הביטוח, ובו בקשה לבירור האם רכב מסוים היה מבוטח בחברתם ביום התאונה.

סו"ב כהן | צילום: באדיבות הלשכה

הבדיקה באה לבחון תוך כמה זמן תתקבל תשובה מכל אחת מחברות הביטוח, איזו חברה תענה הכי מהר, ואיזו תאכזב ולא תתייחס. לפני התוצאות חשוב לציין, שחלק מהחברות (ביטוח חקלאי ומגדל) שלחו תשובה אוטומטית על כך שהמייל התקבל והנושא בטיפול. אולם עד פרסום הכתבה לא התקבלה תשובה ממשית מהן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email