"בטח שאפשר": קבוצת מנורה מבטחים מציבה את הלקוח במרכז

מנהלת אגף השיווק בחברה: "מדובר במהלך חוצה חברה הן במישור הפנים ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות והסוכנים"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

קבוצת מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר". מטרת האסטרטגיה החדשה הנה הצבת הלקוח במרכז, תוך דגש על מגוון הפתרונות האיכותיים, הייחודיים והערך הרב שמעניקה קבוצת מנורה מבטחים ללקוחותיה. המהלך האמור הינו ברמת הקבוצה וחוצה את החברות השונות.

האסטרטגיה החדשה, שהושקה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, נתמכת על־ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות, ביניהן קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות וזאת לצד פעילות רחבת היקף בדיגיטל. המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בערוצי המדיה השונים בהשקעה של מיליוני שקלים.

יעל גרינולד | צילום: יעל צור
יעל גרינולד | צילום: יעל צור

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים: "בנינו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמאמצת שפה תקשורתית של גמישות ומייצרת ערך של ממש ללקוחות, לצד חווית לקוח מצוינת וכמובן התאמה מרבית לצרכיהם המשתנים. מדובר במהלך חוצה חברה הן במישור הפנים ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, הסוכנים והמעסיקים".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email