קבוצת מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר". מטרת האסטרטגיה החדשה הנה הצבת הלקוח במרכז, תוך דגש על מגוון הפתרונות האיכותיים, הייחודיים והערך הרב שמעניקה קבוצת מנורה מבטחים ללקוחותיה. המהלך האמור הינו ברמת הקבוצה וחוצה את החברות השונות.
האסטרטגיה החדשה, שהושקה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, נתמכת על־ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות, ביניהן קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות וזאת לצד פעילות רחבת היקף בדיגיטל. המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בערוצי המדיה השונים בהשקעה של מיליוני שקלים.

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים: "בנינו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמאמצת שפה תקשורתית של גמישות ומייצרת ערך של ממש ללקוחות, לצד חווית לקוח מצוינת וכמובן התאמה מרבית לצרכיהם המשתנים. מדובר במהלך חוצה חברה הן במישור הפנים ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, הסוכנים והמעסיקים".