חברת הביטוח האיטלקית ג’נרלי השיקה יחידה חדשה שתתמחה בשרות של כיסוי ביטוחי ליצירות אמנות. המהלך הזה, של מנכ”ל ג’נרלי פיליפ דונט, שלפני כן ניהל את חברת הביטוח AXA שהייתה המובילה בביטוח יצירות אמנות נעשה בעקבות גניבת יצירות אומנות בשש שנות הניהול של ג’נרלי הוא הגיע למסקנה שהחברה חייבת להיכנס לענף ביטוח יצירות אומנות.

היעד של ג’נרלי הוא להגיע להכנסות מפרמיית ביטוח אמנות בהיקף של חמישים מיליון אירו לשנה בחמש השנים הקרובות. כל זאת על בסיס תחזית שתחום ביטוחי זה יגדל בעשרים אחוז בשנים הקרובות ויגיע ל-4.3 טריליון דולר.

יצירות אמנות. הפכו לענף ביטוחי משגשג. צילום: Shutterstock

מאמצי השיווק של ביטוחי אמנות של ג’נרלי יתרכזו בשלב ראשון באירופה. בהמשך הפעילות הזו תתמקד בדובאי שהפכה בשנים האחרונות למוקד של תערוכות שבהן מוצגות יצירות אמנות יקרות. יקרות ערך.

מנכ”ל לויד’ס מזהיר מפני שחיקת מעמד המבטחים

מנכ”ל תאגיד הביטוח לויד’ס, ג’הן ניל, מזהיר מפני הפיכת חברות הביטוח ללא רלבנטיות בעיני הצרכנים אם הן ימשיכו להתנהל בגישה שמרנית, למרות האתגרים הרבים הניצבים בפניהן. הוא השמיע את אזהרתו בכנס חברת הדירוג AM Best. ניל הוסיף כי תעשיית הביטוח ניצבת עתה בפני האמת הלא נעימה של שחיקה במעמד חברות הביטוח אם הן לא יתמודדו עם אתגרים גדולים ותחרותיים ועם ההתפתחויות בשוקי הפיננסים. הוא אף טען שמבטחי המשנה לא הגיבו במהירות הדרושה לשיעורי ריבית נמוכים שפגעו ברווחיות ובגובה הפיצוי שמקבלים המבוטחים. המצב החדש בשוקי הפיננסים העמיד בסימן שאלה את הכדאיות של עריכת ביטוחים של מפעלים ועסקאות, ציין ניל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *