יהודה בן אסאייג, מנכ”ל מנורה מבטחים ביטוח:
“אנחנו מסכמים שנה טובה מאד בקבוצת מנורה מבטחים, תוך גידול דו ספרתי בפרמיות בפעילויות השונות של הקבוצה והצגת רווחיות נאה בתשעת החודשים הראשונים של השנה (טרם פורסמו נתונים שנתיים).

“אני מסכם שנה מלאה בתפקידי החדש כמנכ”ל מנורה מבטחים ביטוח, תפקיד אליו נכנסתי בספטמבר 2017. זאת הייתה שנה מעניינת, מאתגרת ומרובת שינויים.

“לקראת סוף השנה, חווינו את התנודתיות בשווקי ההון בעולם ובישראל אשר משפיעה בין היתר על חסכונות הציבור המנוהלים בגופים המוסדיים, כאשר גם בגזרה זו אנו מסכמים שנה טובה מאד עם תשואות מובילות ללקוחות במוצרים השונים של הקבוצה. שנת 2019 תהיה שנה מאתגרת ביותר לכל העוסקים בענף הביטוח והפנסיה. אנו נמשיך להוביל בענף, תוך מתן פתרונות יצירתיים וחדשניים לטובת סוכני הביטוח של החברה והלקוחות שלנו.

צילום: shutterstock

“בעיננו, חשיבות סוכני הביטוח לענף הביטוח ולמשק הישראלי אינה מוטלת בספק ועל כולנו חלה חובה להעניק להם את הכלים המתקדמים ביותר ואת התנאים המיטביים, כדי שיוכלו להעניק ערך מוסף משמעותי ומקצועי ללקוחותיהם – אנחנו בהחלט נמשיך להיות שם בשבילם”.

מיקי קופל, מנכ”ל ובעלי קופל גרופ:
"שנת 2018 התאפיינה בכמה הישגים מהותיים בהם ציינה קופל גרופ, ובתוכה סטארט שירותי רכב בע”מ, את שנת השיא ב־ 20 שנות פעילות. ראשית בשנה זו זכתה קופל גרופ בפעם השנייה ברציפות במקום הראשון בסקר לשכת סוכני הביטוח בישראל בנושא ספק כתבי השירות לסקטור סוכני הביטוח בישראל עם נתח שוק הנושק ל־30 אחוזים. בוועידת עדיף ה־18 קיבל מנכ”ל החברה את פרס “מהלך השנה” בתחום הביטוח הכללי בו צוין כי מהלך השנה הוביל את הענף למהפכה בתחום כתבי השירות וקופל גרופ היא זו שהובילה את המהלך מול הפיקוח על הביטוח שהביא לקביעה כי סוכני הביטוח יוכלו לשווק כתבי שירות לרכב ללא מעורבות חברות ביטוח, ללא התניה ברכישת פוליסות, ללא פגיעה בעמלה ובטח ללא התניה בהנחה ללקוח הסופי. מעבר לכל הפרסים המפרגנים, קופל גרופ ציינה את שנת 2018 כטובה ביותר, הבולטת ביותר בתוצאות העסקיות ובפתרונות והמוצרים שהוצעו לסוכני הביטוח בסל המוצרים. קופל גרופ, הפועלת רק באמצעות סוכני הביטוח בישראל, מעניקה שירות ל־1,328 סוכני ביטוח".

ליאור רביב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה:
"במגדל 2018 שזה עתה הסתיימה, הייתה עבורנו עוד שנה מוצלחת. שנה של שיא במכירות, שנה של שיפור ניכר בשירות (לפי הדירוג שאתם נותנים לנו בסקרים השוטפים), ושנה בה קלטנו מאות סוכנים חדשים למגדל.

"השנה גם קצרנו את הפירות מהקמת התשתיות הדיגיטליות וקיבלנו למעלה מ־ 10,000 שידורים דיגיטליים מסוכנים ולקוחות מידי חודש – והבהרנו לכולם שבמגדל הדיגיטל הוא בשירות הסוכן ולא במקומו. הקו הזה מנחה אותנו גם היום בתכנון המוצרים והשירותים החדשים של החברה שיבטיחו שסוכני מגדל יהיו מצויידים בכל הכלים הדרושים לכם כדי להתמודד בזירת התחרות היום. בתחום האלמנטרי התחלנו מהלך נרחב של שדרוג המוצרים, השקת מוצרים חדשים וחדשניים, התאמת תהליכי השירות והמערכות, הקטנה ניכרת של השתתפות הסוכן בעמלות בתחום הרכב ושינויים רבים נוספים.

"את כל אלו אנו עושים כחלק מהאסטרטגיה של החברה לצמוח באופן משמעותי בביטוח הכללי ולחדד לכם שוב ושוב כי אנחנו מאמינים בכם ובשירות שאתם נותנים ללקוחותינו. אנחנו ממשיכים להתאים את עצמנו לשינויים הנדרשים ברגולציה ולסייע לכם בהדרכות רלוונטיות ובבניית כלים שיקלו עליכם ביישום הרגולציה.

"אנחנו יוצאים לדרך בשנת העסקים החדשה ובפתחה הודענו על מינוי מנהלות ומנהלים חדשים – נבחרת מקצועית ואיכותית שעומדת לרשותכם ותסייע לכם להגביר את פעילותנו המשותפת. מאחל שנת עסקים חדשה ומוצלחת".

יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard:
"שנת 2018 הייתה שנה של הישגים עבורנו ב־PassportCard. אנחנו מסיימים את השנה עם למעלה ממיליון לקוחות המחזיקים את כרטיס PassportCard בארנק ויכולים ליהנות מהנסיעה לחו"ל בשקט ובבטחה. השקנו את Pocket, הפלטפורמה הראשונה מסוגה לביטוח אוטונומי, המאפשרת ללקוח להטעין בעצמו את כרטיס ה־ PassportCard במקרה שהוא נדרש לשלם לרופא, לרכוש תרופות או בכל אירוע ביטוחי אחר – מבלי שיצטרך לפנות לנציג השירות. פעלנו לחיזוק שיתוף הפעולה הפורה בין PassportCard ל־ DavidShield על מנת לייצר ערך מוסף ללקוח. במסגרת זו, נולדה פעילות PassportShield המאפשרת ללקוחותינו שיצאו לחו"ל עם ביטוח הנסיעות של PassportCard ולבסוף בחרו להישאר בחו"ל לתקופה ממושכת, לשמור על רצף ביטוחי.

"ההטבה הזו מאפשרת לסוכן הביטוח לשמור על קשר רציף עם לקוחותיו גם בעת שהותם הממושכת מעבר לים, וכמובן להיות הגורם הראשון לקבל אותם חזרה ארצה. גם ב־ 2019 נמשיך לפתח פתרונות חדישים, לספק את השירות המקצועי ביותר ולשמור על סטנדרט השירות הגבוה ביותר שכולל זמינות בכל זמן ומכל מקום עבור לקוחותינו והסוכנים שלנו".

איתן ויצמן, סמנכ”ל שיווק בהפניקס:
“הפניקס מסכמת בימים אלה שנת שיא נוספת בה בלטה מעל כולם בתוצאות העסקיות, בתשואות המרשימות, בשיפור המתמיד בשירות לסוכן ולמבוטח )מקום ראשון במדד השירות של האוצר בבריאות ובמגוון תחומים נוספים(, ואף הוכרזה בפעם השלישית ברציפות כקבוצת הביטוח של השנה על ידי מערכת עדיף ועיתונאי הביטוח.

“בזירה השיווקית עסקנו רבות בחיזוק המיתוג של המוצרים של הפניקס כמוצרים חכמים הנותנים ערך מוסף משמעותי למבוטח. הצענו מסלולי ביטוח מבוססי טכנולוגיה, ניתוח והבנה של הצרכים של המשפחה הישראלית ולא פחות חשוב, הצענו פתרונות ביטוח משתלמים כלכלית, כמו ביטוח על בסיס נסיעה בפועל בלבד לנהג צעיר – ביטוח חכם.

“רבות דובר בשנים האחרונות על המהפכה הדיגיטלית בביטוח, בשבילנו דיגיטל זו לא מטרה אלא אמצעי לשיפור השירות לסוכן, לשיפור המענה הביטוחי לצרכן ולשיפור היעילות. אין לי ספק שהשנה הבאה הולכת להיות מעניינת לא פחות, שנה טובה ובטוחה”.

יעל פאר, סמנכ”לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת באיילון ביטוח:
“איילון מסכמת שנת פעילות עוצמתית וגדושת עשייה. בשנה שחלפה השלמנו חידוש תשתיות בכל תחומי הפעילות, פיתחנו כלים ושירותים דיגיטליים חדשים, שדרגנו את מערכי השירות לסוכנים ולמבוטחים, טייבנו את תיקי הביטוח שלנו בכל הענפים ויחד עם שותפינו, סוכני הביטוח של איילון, הרחבנו את פעילותנו העסקית, בדגש על מהפך בפעילותנו בתחום ביטוחי החיים והבריאות, לרבות מהלך רכישת תיק ביטוח החיים והחיסכון של פסגות.

“ב־2018 העצמנו את שיתוף הפעולה בין איילון ללשכת סוכני ביטוח, הקמנו במשותף את הפורום לקידום נשים בענף הביטוח, מיסדנו תחום אחריות חברתית – תאגידית להגברת נוכחות עובדי איילון בקהילה וקיימנו פעילויות מגוונות ומרגשות בתחום.

“מעבר לסיפוק שבהשגת היעדים העסקיים, מחמם את הלב לקבל כל כך הרבה פרגון מציבור הסוכנים וגם הכרה מקצועית והוקרה שבאה לידי ביטוי עם בחירתנו כחברת ביטוחי הבריאות של השנה, על פי דירוג נבחרי השנה של ‘עדיף’ ועיתונאי הביטוח והפיננסים”.

שמעון גליל, משנה למנכ”ל קבוצת שחר:
“קבוצת שחר הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל למתן שירותי ערך מוסף לרכב ולבית. הקבוצה החלה דרכה בשנת 1989 כחברה המעניקה שרות ללקוחות חברות הביטוח. מאז ועד היום פיתחה הקבוצה מכלול רחב של שירותי ערך מוסף מתקדמים, המבוסס על תשתיות לוגיסטיות שנבנו בפריסה ארצית ומרכזי בקרה טכנולוגיים.

“להלן מקצת הפעילויות שבהן ניתן דגש בשנת 2018 בפעילותנו מול סוכני ביטוח בכלל ומול לשכת סוכני ביטוח בפרט:
השקנו מוצר חדש בקבוצה – שירותי דוודים (התקשרות עם מס’ חברות ביטוח); ליק טק – מערכות למניעת הצפות; דרכים זגגות – החברה הוקמה בשנת 2016 וכיום חדרנו לשוק כשחקן שלישי בקרב ספקי שירותי שמשות בעולם ביטוח הרכב, בשנת 2018 הפעילות גדלה עוד יותר ואנחנו משרתים כיום מאות אלפי מנויים.

"הרחבת מערך השירות והמכירה בקבוצה – לשם הפעילות מול הסוכנים גייסנו 8 אנשי שטח שמעניקים שרות ומספקים פתרונות לסוכנים וללקוחותיהם בכול התחומים הנ”ל 24/7 . הידוק הקשר העסקי בין לשכת סוכני הביטוח לקבוצה – בשנת 2018 השתתפנו לראשונה בכנס הפנסיוני אשר מתקיים מסורתית באילת וזאת בנוסף להשתתפותנו בכנס אלמנטר. פרסום – הגברנו את הפרסום השנה במגזיני ועיתוני הלשכה, ביטוח ופיננסים, כדי ליידע את ציבור הסוכנים על המוצרים החדשים ודרכי ההתקשרות.

"בשם החברה אני מאחל לכולנו שנת 2019 מוצלחת ושיתוף פעולה פורה בין החברה לכלל סוכני הביטוח”.

גדי בן חמו, סמנכ”ל בכיר ומנהל מחוז צפון במנורה מבטחים:
"שנת 2018 הייתה שנה טובה מאוד ומרובה בהישגים מצוינים בכל תחומי הפעילות של המחוז, ביטוח חיים מכירות, שרות, אלמנטרי ופיננסים, והושגו בהם יעדי המחוז. במהלך 2018 הצטרפו למחוז 23 סוכנים איכותיים שהפכו לפעילים במהלך השנה ובתחום המכירות של מוצרי הליבה הושגה צמיחה בשעורים יפים מאוד.

"בכנס השנתי המסורתי של המחוז השתתפו כ־250 סוכנים ובו חולקו מגני הצטיינות לסוכנים בקטגוריות שונות של הפעילות מול החברה לצד שיקים של עמלות רווח למעל מאה סוכנים בביטוח אלמנטרי. קיימנו מספר רב של הדרכות במחוז הן לסוכנים והן למנהלות משרד הסוכן בתחום הכרת מוצרי מיסוי, פיננסים ורגולציה על מנת לתמוך ולסייע לסוכנים לעמוד בדרישות הרגולטוריות; השקנו מערכות מחשוב תומכות מכירה לסוכנים והשקנו מוצרי סיכונים חדשים. בגזרת המבצעים השתתפו הסוכנים בשתי נסיעות משובחות לחו"ל האחת לשנגחאי ובייג'ינג, והשנייה לדרום אפריקה. הסוכנים חזרו מלאי חוויות ומרץ למבצעי המכירות החדשות שהושקו ליפן בתחום האלמנטרי ולמרוקו בתחום החיים והפיננסים.

"זאת בנוסף לסדנאות ולמבצעים שקיימנו לעוזרות המקצועיות במשרדי הסוכנים. בסך הכל אפשר לסכם את 2018 כשנה מוצלחת מאוד במחוז הצפון של מנורה ועל כך אני רוצה להודות בשמי ובשם החברה לסוכנים ולעובדי המחוז המצוינים שלנו ולאחל לנו ששנת 2019 תהיה אף טובה יותר".

גיל שרם, סמנכ”ל סוכנים וחטיבת לקוחות “פסגות”:

"בית ההשקעות פסגות עובד לאורך שנים ובשיתוף פעולה מלא עם מאות רבות של סוכני ביטוח במוצרי הגמל, הפנסיה, ניהול התיקים ובנקאות להשקעות. אנו עדים יום יום למקצועיות של סוכני הביטוח ולשירות המהיר והאדיב שהם מעניקים ללקוחותינו המשותפים. לכן, על מנת לסייע לסוכנים, הגדרנו מפרט שירות ייעודי לסוכן, בזמני תגובה מהירים ביותר. אנו מפיצים גם סקירות שוק וניתוחים בתחום ההשקעות למספר רב של סוכנים, וממשיכים כל העת לחשוב כיצד לפתח את שיתוף הפעולה בינינו לסוכנים, מתוך הכרה בחשיבותם כשותפים אסטרטגיים.

"בנוסף, אני מאמין שבחירתה של פסגות כקרן הפנסיה נבחרת, יחזק את הסוכנים. בכוחם של הסוכנים לשנות את שוק הפנסיה הריכוזי בו לחברות הביטוח נתח שוק של 95% , וכך לסייע בצמצום הריכוזיות והגברת התחרות, לטובת החוסכים הרבים.

"פסגות מסייע וימשיך לסייע לכל סוכן שמעוניין להרחיב את פעילותו בתחום הפיננסי. אנחנו מלווים מקרוב את הסוכן בכל תהליך ההכשרה, מרמת הלימוד התיאורטי ועד יציאה לפגישות עם לקוחות".

צפריר זנזורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אלטשולר שחם:
"בשנים האחרונות, בכל פעם שאני נדרש לסכם את השנה שחלפה, אני מרגיש שהשנה באמת מתחנו את עצמנו עד הקצה, ובכל פעם מחדש אני שמח לגלות שהקצה עוד רחוק. בשנה אחת בלבד, היקף הנכסים המנוהלים על ידי אלטשולר שחם גמל ופנסיה גדל מכ־ 59 מיליארד שקל לכ־ 80 מיליארד שקל – ובכך, הפכנו לגוף הגמל הגדול במדינה.

"נבחרנו על ידי רשות שוק ההון ומשרד האוצר להוות קרן פנסיה נבחרת עבור כלל הציבור הישראלי – צעירים ומבוגרים כאחד. בנוסף, הטמענו טכנולוגיות מובילות וייחודיות בשוק ובכך שיפרנו את התפוקה והיעילות. ביצענו רה-אורגניזציה במערך השירות על מנת להעניק לציבור הסוכנים ולכלל קהל לקוחותינו שירות איכותי, מקצועי וזמין. שנת 2019 טומנת בחובה אתגרים רבים אך אני בטוח שנצמח מכל אחד ואחד מהם כפי שעשינו בשנים קודמות. גם השנה, נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה פורה עם הסוכנים שהינם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו וכך ננגיש מוצרים פיננסיים איכותיים לכלל הציבור בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *