בכל שעה, מכל מקום: ממשק דיגיטלי חדשני לסוכני איילון לרכישת ביטוחי דירה

המוצר החדש הציג עם השקתו גידול בפרמיות ובכמות הפוליסות החדשות; מנכ"ל איילון: "הכלים הדיגיטליים שפיתחנו לא נועדו להסיט מכירות מהסוכנים לשיווק ישיר"

איילון חברה לביטוח ממשיכה להשקיע בפיתוח והטמעת חידושים טכנולוגיים ודיגיטליים לשירות לקוחותיה וסוכניה. לפני כחצי שנה השיקה איילון את LIVING – עולם ביטוחי הדירות הרחב והייחודי שאפשר לסוכני איילון להתאים לכל לקוח מטריית הגנה מודולארית ותחרותית מאוד, עם מגוון כיסויים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח בכל עת ובשבוע שעבר השיקה איילון את אותו המוצר אבל בממשק דיגיטלי מלא המהווה כלי מכירה נגיש וידידותי.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב | צילום: אייל גזיאל

יעל יריב, מנהלת אגף ביטוח כללי־פרט באיילון מציינת כי מיד עם תחילת שיווקו, הפך עולם ביטוחי הדירה החדש של איילון לאטרקטיבי ביותר והתוצאות נראות מידי שבוע בגידול בפרמיות ובכמות הפוליסות החדשות. "אלא שבאיילון המתחדשת, לא הסתפקנו בכך ובסוף השבוע השקנו ממשק דיגיטלי ייחודי – ממותג בלוגו של סוכן הביטוח המאפשר לו להעניק ללקוחותיו חוויית רכישה חכמה של ה־LIVING. החשיפה הראשונה לסוכנים כבר מלמדת שאכן יצרנו כאן שילוב אטרקטיבי מאוד של מוצר מצוין עם כלי מכירה שמעצים את הסוכן ועונה בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח בעידן ה'כאן ועכשיו'".

רוני ליכטנשטיין שני, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון מספרת כי בפיתוח החדשני של איילון הושקעה המון חכמה – כדי שתהליך הרכישה יהיה פשוט וקצרצר ובעיקר זמין ונגיש – מכל מחשב או טלפון חכם, בכל שעה ומכל מקום בעולם. הממשק החווייתי, במיתוג של סוכן הביטוח, מלווה את הלקוח בצורה ברורה וידידותית בכל שלבי הרכישה. לצד הממשק הדיגיטלי החדש בתחום ביטוחי הדירה, השיקה איילון לאחרונה, לראשונה בישראל, גם בוט שירות דיגיטלי עם אפשרות הגשת תביעות רכב וקבלת גישה לשירותי רכב  שונים בכל שעה. "בנוסף, אנו פועלים על מנת לאפשר ללקוחותינו לקבל תשלומים באמצעות אפליקציית ביט".

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, הדגיש כי איילון אינה מפתחת את הכלים הדיגיטליים כדי להסיט מכירות מהסוכנים לשיווק ישיר. "אנו חברת סוכנים והאסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת על חדשנות טכנולוגית ופיתוח כלים דיגיטליים שיעצימו את מערך המכירות של סוכני איילון. מבחינתנו, סוכן הביטוח הוא נכס אסטרטגי שיש לטפחו והממשק הדיגיטלי פותח כך שכל סוכן שלנו, הפעיל בענף הדירות, יוכל להטביע בו  tת הלוגו שלו. אני שמח לציין בסיפוק שלצד המוצר האטרקטיבי, סוכני הביטוח מצדם מעריכים זאת ואנו רואים הצטרפות של סוכנים רבים לאיילון במספרים שהולכים וגדלים".