בלי קיצורי דרך: Fast is Past

בשנים האחרונות נפוצה מגמה הקוראת להאט את הקצב באורח החיים המודרני והמואץ. כיצד ניתן ליישם זאת בעולם הביטוח והיכן הערך המוסף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אורח החיים המודרני מעודד אותנו לחיות מהר, לדלג מיעד ליעד, לאכול בתנועה, לחפש את האושר הגשמי ואת הסיפוק הרגעי. יחד עם זאת, בשנים האחרונות מתחילה לתפוס תאוצה מגמה הפוכה שמאופיינת בשאיפה דווקא להאט את הקצב המהיר והמטורף, ולחזור לעשות דברים לאט יותר, וכתוצאה מכך גם טוב יותר. הדבר בא לידי ביטוי במגמה העולמית של ה"סלואו פוד" – מזון בריא בבישול איטי, שבניגוד לפאסט פוד, מעודד קנייה של אוכל המיוצר על ידי אוכלוסייה מקומית, שתופסת שאיכות חשובה היום הרבה יותר
וכמויות לא מעניינות. או בתרבות ה"סלואו פאשן", כאשר מעצבים ומעצבות בוחרים לא לזרז את התהליכים הטבעיים ונותנים להם, ולעצמם כמעצבים, את הזמן הדרוש לחיפוש, למחקר ולביצוע ניסויים, עד שיגיעו לתוצאות שמעניינות אותם מספיק.

המגמה הזאת באה לידי ביטוי גם בעבודתנו היום יומית. יותר ויותר לקוחות מעוניינים ורוצים לדעת מי עומד מולם, רוצים לדעת שיש  דמות מאחורי הקול בטלפון ומעבר לפוליסה שנרכשה. זה לא נוגד ואף מחזק את חשיבות הקדמה, כי רק סוכן ביטוח או בעל עסק שיש
בידיו את מיטב הטכנולוגיה, יוכל לתת את הערך המוסף שלקוחותינו זקוקים לו. סוכנות הביטוח שלי עובדת על פי מודל זה – אנו בוחרים לקוחות פוטנציאליים, מבררים עבורם את הצרכים, מאפיינים אותם ועל פי אלו בונים פרופיל אישי, משפחתי או עסקי. אנחנו לא מוכרים פוליסות כי אנחנו מתאימים פתרונות ייחודיים לכל לקוח. עסקים נמדדים בהון האנושי שלהם בחירת עובדים טובים ואיכותיים וסביבת עבודה מפרה הן החוזקות של כל בית עסק קטן כגדול. סוכנויות בוטיק ועסקים קטנים נמדדים בהון אנושי מעולה, ורכישת אמצעים
טכנולוגיים שיעמידו אותנו בקו אחד עם כל "הגדולים".

צילום:fotolia

אני ממליצה לכולנו לחזור ולהיות הכתובת המקצועית, האחראית והאחת, למתן התשובות למבוטחים שלנו. חזקו את היחסים עם הלקוחות, תנו להם את ההרגשה שאתם שם למענם, כי זה מה שהלקוחות שלנו בעצם מחפשים, ו"הפאסט"
יהיה בטכנולוגיה ולא ביחס האישי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email