בעקבות התערבות הלשכה: בי וול לשירותי בריאות פתחה יחידה לפניות הסוכנים והציבור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לאחר תלונות רבות של סוכני ביטוח בריאות על השירות שהם ולקוחותיהם מקבלים מחברת "בי וול", חברת השירותים הבריאותיים עמה קשורה "מגדל", התקיימה פגישה עם ראשי החברה. במפגש השתתפו סו"ב איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה, וסו"ב שי טנר, חבר הוועדה.

בפגישה סוכם על הקמת מוקד פניות לסוכנים ולמבוטחים בחברה בראשות אלה לוי. היחידה לפניות הציבור, תפעל לסייע ללקוחות החברה אשר לא הצליחו לקבל מענה הולם לפנייתם במסגרת יחידות השירות הקיימות בהחברה. בחברה מבטיחים כי תשובות לפונים יתקבלו בתוך 30 יום. במידה ויידרש זמן נוסף וחריג לצורך הבירור, יעודכן הפונה על כך.

סו"ב מורי | צילום: גיא קרן

"אנו מחויבים לפעול בהוגנות ובמקצועיות ולטפל בלקוחות הפונים אלינו בכבוד ובאכפתיות ובמקביל, לחפש את ההזדמנות ללמוד ולהשתפר בשירות בעתיד. כתובת הדוא"ל של היחידה החדשה: [email protected]".

בתגובה בירך סו"ב מורי על הצעד שנקטה "בי וול" והוסיף כי הפתרון אמור לענות על תלונות הסוכנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email