לאחרונה יצאה חברת הפניקס בפרסום למוצר דיגיטלי חדש שלה בביטוח הרכב תחת המותג הפניקס online: "ביטוח רכב זה הפניקס – 5% אחוז הנחה נוספים לרוכשים באתר. שירות ויחס אישי, מחיר תחרותי במיוחד".
קדמו לנוסח זה פרסומים חמורים בהרבה כמו: "מחיר בלי עמלות תיווך מיותרות"; "ליהנות משירות של ויחס אישי כמו אצל הסוכן"; "עד 33% הנחה בלחיצה אחת".

בלשכת סוכני ביטוח התקבל הפרסום בזעם רב. נשיא הלשכה סו"ב ליאור רוזנפלד, פנה אל מנכ"ל הפניקס אייל לפידות במכתב נזעם בו כתב: "קיבלתי בתדהמה את הפרסום אשר הועבר אלינו מצד סוכני ביטוח רבים בדבר 'הפניקס ישיר'. כמנכ"ל חברת ביטוח אשר פועלת בשיתוף באמצעות סוכני הביטוח, אין לנו אלא להצר על התנהלות שכזו, ככל שכך בחרתם לפעול. מצופה מחברה אשר הצהירה כי היא פועלת יחד עם סוכני הביטוח, כי תתמוך ותעודד את סוכניה אשר משווקים את מוצרי הפניקס ולא תעקוף אותם. התנהלות שכזו אינה מכבדת את ציבור סוכני הביטוח אשר פועלים יומם וליל לשווק את מוצרי הפניקס, והרצון כלשונכם 'לחסוך את עמלות התיווך המיותרות' (של הסוכן) מציבות את הפניקס בשורה אחת עם חברות הביטוח הישיר. אני מצפה כי תסירו את הפרסום המבזה הנ"ל לאלתר".
מחברת הפניקס נמסר בתגובה: "לפני כשבועיים החלה הפניקס בפעילות ניסיונית בממשק דיגיטלי חדש. מטבע הדברים בתקופה זו נערכות בדיקות ותיקוני טעויות".