בעקבות פניית נשיא הלשכה – הכשרה תפתח את מערכת GO לכל 750 סוכניה

מדובר בתהליך הפקה דיגיטלי מהיר לביטוח רכב • שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "ננגיש את המוצר לכל סוכן הכשרה שירצה בכך"

הכשרה חברה לביטוח משיקה את "GO" – פלטפורמת ביטוחי רכב דיגיטלית המאפשרת הפקה מלאה של פוליסת ביטוח בשתי דקות ומתן מענה דיגיטלי בשירות לקוחות ובתביעות, מותאם למכשירים ניידים חכמים. לדברי שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח, מדובר ב"מהפכה הבאה בתחום ביטוחי הרכב". על פי הודעת החברה, השירות יהיה זמין גם אצל סוכני הבית (כ־ 80 סוכנים) של הכשרה וברכישה עצמאית באמצעות אתר אינטרנט מותאם או באמצעות האפליקציה, שם גם יתבסס כל האזור האישי של מבוטחי GO.

בהמשך להודעת חברת הכשרה על כוונתה לפתוח ערוץ מכירה בתחום ביטוחי הרכב והדירה, פנה אתמול בבוקר נשיא לשכת סוכני ביטוח, סו"ב ליאור רוזנפלד, למנכ"ל בבקשה לפתוח את אפשרות המכירה לכל סוכני החברה. בפנייתו ציין רוזנפלד: "אני מברך על כל ערוץ פרנסה לסוכן. פניתי לשמעון מירון מנכ"ל הכשרה והפצרתי בו כי יפתח את הערוץ של אפליקציית GO לכל סוכני הכשרה ביטוח ואף לקלוט לשרותיו סוכנים נוספים שתהיה להם האפשרות שערוץ המכירה הזה יהיה מצוי בארגז הכלים שלהם".

"גם המבוטח בהכשרה GO חייב לדעת לאורך כל הדרך שיש מאחוריו סוכן ביטוח עם שרות של סוכן". רוזנפלד

מירון נענה לבקשת הנהגת הלשכה ומסר כי "אתמול השקנו את הדור הבא בעולם הביטוח בישראל. אכן המהלך יוצר התרגשות רבה ואנו שמחים שמוצר הדיגיטל החדש GO מעורר התעניינות כה רבה. אנו נשמח לשתף פעולה עם הנהגת לשכת סוכני ביטוח, קיבלנו את בקשתם וננגיש את המוצר לכל סוכני הכשרה".

עוד ציין רוזנפלד: "אני מודה למ"מ הנשיא ליאור הורנצ'יק וליו"ר הוועדה לביטוח כללי ישראל גרטי על משא ומתן עם הכשרה שנמשך לתוך הלילה. אנחנו נעקוב ונוודא שאכן העוגה מתחלקת לכל סוכני הכשרה, זהו רק צעד ראשון, והשני יהיה שהסוכן יהיה מעורב בכל תהליך התביעה. גם המבוטח בהכשרה GO חייב לדעת לאורך כל הדרך שיש מאחוריו סוכן ביטוח עם שרות של סוכן". על פי הודעת הכשרה, השירות החדש יציג מספר כלים חדשניים: הפקה דיגיטלית ופשוטה של ביטוח תוך 59 שניות בלבד; מחירים אטרקטיביים – לואו קוסט במחיר, פרימיום בשירות; אפשרות לרכישת ביטוח דרך הטלפון הנייד או המחשב 24/7 ומכל מקום. המערכת תוזיל את מחיר הביטוח ב־20%־ 30%.

במקרה של אירוע ביטוחי, הלקוח מקבל שירות מלא ומקיף בכל שלב ושלב, מבלי להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי. בנוסף, הלקוח יכול להתעדכן אונליין לגבי שלבי הטיפול במקרה הביטוח. כך לדוגמא, במקרה של תאונה (כמו כל מקרה אחר: רכב תקול, רכב תקוע וכדומה), הלקוח מדווח למוקד או (בהמשך) באפליקציה על האירוע הביטוחי והמוקד דואג לכל הסידורים הנדרשים – הזמנת גרר, מתן רכב חליפי, העברת הרכב למוסך.

הלקוח מקבל כל העת עדכונים בזמן אמת על התהליך כולו (החל מגרירת הרכב, קבלתו למוסך, בדיקתו על ידי שמאי, טיפול בתקלה ועד לקבלת הרכב חזרה נקי ומתוקן).

המערכת מאפשרת דיווח תאונות בזמן אמת, ללא בירוקרטיה וסחבת: לדוגמא, במקרה של תאונה, הנהג מצלם את הרכב ומעלה את התמונות לאפליקציה, והמוקד כבר יעניק עבורו שירות VIP (סידורי גרר או רכב חלופי, שירות שמאי, טיפול במוסך וכיוצ"ב).

עוד נמסר כי מוצר GO יציג בהמשך גם אפשרות להוזלת פרמיית הביטוח והפחתה בהשתתפות העצמית – לקוח שבעת רכישת הפוליסה יצלם את רכבו 360 מעלות יוכל לקבל בתמורה הנחה של עד 200 שקלים ובנוסף הנחה משמעותית במחיר ההשתתפות העצמית.

בשלב הראשון להשקת המוצר, השירות יינתן על ידי המוקד בשיחה טלפונית. לשם כך הוקם מוקד שירות ייעודי, פרימיום ומהיר ללקוחות GO. הנציגים עברו הדרכה מיוחדת על מנת להכיל ולהפוך את השירות לידידותי בדומה לחבר מלווה. עד סוף השנה, הכשרה תציע את השירות באופן דיגיטלי מלא.