בעקבות שינוי ארגוני: ירון שמאי וניס אגמון עוזבים את כלל ביטוח

שלומי תמן, שקודם לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים, מדגיש: "כלל ביטוח ופיננסים רואה בסוכניה חוד החנית של החברה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בעקבות שינוי משמעותי שערכה כלל ביטוח במבנה הארגוני שלה, עוזבים שניים מהבולטים בה המשמשים כיום כמנהלי חטיבות: ירון שמאי, מנהל חטיבת ערוצי ההפצה והלקוחות, וניס אגמון, מנהל חטיבת המשאבים. שניהם נושאים בתואר משנה למנכ"ל.

ירון שמאי מונה לתפקיד לפני שנתיים, אז אוחדו מערך הלקוחות ומערך העסקים. בעקבות שינוי ארגוני אותו מוביל מנכ"ל החברה יורם נוה תפוצל חטיבת הלקוחות וההפצה, עליה היה אחראי שמאי, ובמקביל יוקם מערך לקוחות אשר ירכז תחתיו את כל פעילות מכירות האונליין והדיגיטל של החברה, לרבות מתן כלים דיגיטליים לערוץ הסוכנים, שיתופי פעולה אסטרטגיים ולקוחות ישירים.

שלומי תמן. צילום: סיון פרג'

פעילות הסוכנים שאינה מתבצעת באופן מקוון תתקיים תחת מערך העסקים בכלל ביטוח והיא תנוהל על ידי שלומי תמן, שבעבר היה כפוף לשמאי; הוא קודם למשנה למנכ"ל ויהיה כפוף ישירות לנוה. הפעילות הישירה והאונליין, לרבות פעילות האונליין של הסוכנים עוברת לדיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות וכעת גם מנהל מערך הלקוחות.

בעקבות קידומו, אמר שלומי תמן ל"ביטוח ופיננסים": "כלל ביטוח ופיננסים רואה בסוכניה חוד החנית של החברה, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח כלים מקצועיים וחדשניים עבורם כדי לאפשר להם להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם, תוך יתרון תחרותי. השינוי הארגוני, המכפיף את מערך העסקים ישירות למנכ"ל החברה, מבטא את חשיבותה של פעילות הסוכנים להצלחתה העסקית של החברה״.

התייעלות נוספת

ניס אגמון, שמונה לתפקידו לפני כשנתיים, עוזב את החברה לאחר שחטיבת המשאבים בוטלה ופעילותה תתחלק בין ליאת שטראוס, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת שירות ותפעול ומשאבי אנוש, לבין ערן צ'רנינסקי, משנה למנכ"ל, מנהל החטיבה הפיננסית.

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "המבנה הארגוני החדש יסייע לחברה לעמוד ביעדים האסטרטגים שלה ויהווה נדבך משמעותי בעמידה ביעד המאתגר שהצבנו לעצמנו, להתייעלות נוספת של כ-100 מיליון שקל, מעבר ליעד שהוגדר בתוכנית האסטרטגית. מערך הלקוחות החדש ירכז תחתיו את כל פעילות מכירות האונליין והדיגיטל של החברה ויאפשר לנו לצמוח בהתאם למגמות הקיימות בארץ ובעולם. כלים אלו יסייעו גם לסוכני החברה להצטרף למגמה זו ולהציע חוויית מכירה ושירות דיגיטלית ללקוחותיהם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email