בצל משבר הקורונה: הטבות וכלים דיגיטליים לסוכני ולקוחות איילון ביטוח

לאחר שהודיעה על הקדמת התשלומים לסוכניה ותשלום הקצבאות ללקוחותיה בצל משבר הקורונה, ממשיכה איילון לחדש ולשדרג את השירותים לסוכני הביטוח של החברה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לאחר שהודיעה בשבוע שעבר על הקדמת התשלומים לסוכניה ותשלום הקצבאות ללקוחותיה בצל משבר הקורונה, חברת הביטוח איילון ממשיכה לחדש ולשדרג את הכלים והשירותים שהיא מספקת לסוכני הביטוח של החברה על מנת להבטיח להם יתרון יחסי, רציפות תפקודית וערך מוסף ייחודי גם בתקופה מאתגרת זו.

לאור חשש מריבוי מתקפות הסייבר בתקופה זו והצורך הגדל בכיסוי זה בימים אלו, מודיעה איילון על הנחה של 40% בכיסוי הסייבר בביטוח הדירה – הכיסוי הבלעדי של איילון הכולל שירות מקצועי ופיצוי כספי במקרה של נזקים בגין מתקפת סייבר על הרשת הביתית.

 

איילון גם מתייחסת לשינויים בהרגלי הנהיגה של המבוטחים ולאור השימוש המועט ברכבים בתקופה זו, מציעה מסלולי Low Cost בביטוחי הרכב והדירה הכוללים חבילת רכב בסיסית בתעריף מוזל במסגרת ביטוח Driving Basic וכן במסגרת חבילת איילון בביטוח דירה Living .Basic

כמו כן, מודיעה איילון כי מעתה ניתן יהיה לקבל גם אישור היעדר תביעות באמצעות הצ'אט בוט הדיגיטלי באתר החברה.

״בקליק אחד״

עוד בתחום הביטוח הכללי, מציעה איילון בין היתר שורה של כלים דיגיטליים שיסייעו לסוכנים וללקוחותיהם לחדש פוליסות רכב, רכוש ודירה "בקליק אחד" על ידי שליחת מסרון SMS למבוטח עם לינק לחידוש הפוליסה באופן עצמאי בקלות ובמהירות מכל מכשיר.

בתחום ביטוחי הרכב, מאפשרת החברה לשלוח תעודת חובה בקובץ PDF ללא צורך בהדפסה ולהעביר למבוטחים במייל או במסרון וכן ממשק דיגיטלי בו יכול המבוטח להוסיף כיסוי זמני לנהג צעיר וחדש לתקופה של 4 ימים באופן עצמאי.

בתחום ביטוחי המנהלים מציגה איילון הטבת "ריסק זמני" בפוליסות ביטוח מנהלים למבוטחים אשר יצאו לחל"ת בתקופת משבר הקורונה.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, מציין: "כחברת סוכנים, אנו רואים מחויבות גדולה להעניק לסוכנים שלנו גמישות מרבית ואת מיטב הכלים הדיגיטליים שיאפשרו להם רציפות תפקודית מלאה מול הלקוחות גם כאשר הם נאלצים לעבוד מהבית. הצוות מקצועי שלנו השלים מבעוד מועד את ההיערכות הטכנולוגית לעבודה מרחוק כך שאיילון פועלת מהיום הראשון למשבר באופן מלא ורציף. בימים אלו אנו מתמקדים בפיתוח מואץ להשלמת מהלכים עסקיים חדשים הנתמכים על ידי הצוותים הטכנולוגיים ומאפשרים העמדת שורה של כלים ושירותים חדשים, רבים מהם דיגיטליים לטובת הלקוחות והסוכנים שלנו״.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email