ב-2016 טופלו כ-80 תלונות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

בשנה האחרונה נדונו בפני ועדת האתיקה כ־80 תלונות של מבוטחים. רוב התלונות עקב אי תיאום ציפיות של סוכן או מבוטח. בין היתר, מדובר בתביעות צד ג' שלא טופלו לשביעות רצון המתלוננים, תלונות מבוטחים על טיפול איטי או חוסר טיפול של חברות הביטוח, תלונות של סוכן
על סוכן המבצע מחטפים, מבטל פוליסות ומוכר פוליסות חדשות, תלונות של סוכן על מוקדני מכירות בסוכנויות גדולות שמציגים עצמם כאנשי חברה.

חוה פרידמן-וינרב

הוועדה מונה 9 סוכנים ודנה בתלונות המופנות ללשכה. דרכי הענישה שלנו מגוונות וכוללות אזהרה, נזיפה, הטלת קנס כספי עד 10,000 שקל לטובת אחת מקרנות הלשכה, העברת העמלה כולה או מקצתה, תשלום קנס או הוצאות, המלצה בפני המועצה הארצית להוצאת החבר לתקופה קצובה על תנאי, הוצאה ואף המלצה בפני המפקחת על הביטוח לשלול את רישיונו.

לשנה החדשה אנו פונים ומבקשים מהפיקוח על הביטוח לשתף פעולה ולהעביר אלינו תלונות המוגשות לפיקוח, לבירור וטיפול שלנו. אנו
מאחלים למבוטחינו, לחברות הביטוח, לסוכני הביטוח ולכל בית ישראל שנה מבורכת, עם כל הטוב שבעולם, ושכל מחלוקת תבוא על פתרונה ברוח טובה.  

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email