גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה זכו בהובלת קמפיין חדש ללשכה

היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקל; נשיא הלשכה: "אנו רואים בקמפיין השנתי שלנו אחד מן האמצעים החשובים ביותר להובלת המסר של הלשכה על חשיבות השירות והידע המקצועי של סוכני הביטוח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בתום הליך מכרזי שכלל הגשת אסטרטגיה ובניית קמפיין פרסום בו השתתפו עשרות חברות פרסום, זכתה זרוע הפרסום של חברת גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה בהובלת הקמפיין שיכלול טלוויזיה ודיגיטל בהיקף של כמיליון שקל. במרכז הקמפיין מסרים של חשיבות שירותיות הסוכן, הידע המקצועי שלו והתאמת הכיסויים הביטוחיים הטובים ביותר לכל מבוטח. על הכוונה להעלות קמפיין שנתי חדש, אולי כבר בחודש הבא, פורסם לראשונה ב"ביטוח ופיננסים".

התקציב הגדול יחסית (ב-2019 עלה קמפיין בכיכובו של דידי הררי בתקציב של חצי מיליון שקל) גויס מחברות הביטוח ומבתי ההשקעות בתהליך שהוביל מנכ"ל הלשכה מוטי ארבל. 

טל גולדפינגר ומירב לפידות | צילום: יח"צ ויהודה איטח

גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, שבבעלות טל גולדפינגר ומירב לפידות, משמשת היום גם כמשרד היח"צ של לשכת סוכני הביטוח, לאחר שזכתה ביוני האחרון במכרז בתחום זה.

ראיונות בזום

בלשכה מציינים כי הוועד המנהל שהתכנס בזום בחן וראיין את כל המועמדים שעלו לשלב הסופי; לאחר בחינת כלל ההצעות והאסטרטגיות שהוצעו ללשכה, בחרו חברי הוועד בגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה.

סו"ב ליאור רוזנפלד, נשיא הלשכה: "אנו רואים בקמפיין השנתי שלנו אחד מן האמצעים החשובים ביותר להובלת המסר של הלשכה – חשיבות השירות והידע המקצועי של סוכני הביטוח. גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה נבחרה לאחר הליך שהובילה ועדת האיתור.

"הלשכה משנה את פניה", הוסיף רוזנפלד. "וכפי שניתן לראות בעת האחרונה אנחנו מתמקדים בנושא השירותיות למבוטחים ובהיותנו מוקד ידע מקצועי על מנת לאפשר להם לקבל את הכיסויים הביטוחיים המתאימים להם ביותר. המסרים של הלשכה בנושא זה אחידים וברורים. כך, בהתאם למטרות שלנו לשמור על המבוטח הגשנו עתירה כנגד הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון על כך שאיפשר לחברות האשראי למכור ביטוחים ואגב כך להשתמש בבסיסי הנתונים שיש להן על כל לקוחותיהן. כמו כן, פעלנו נחרצות נגד חברות הביטוח שסירבו למכור (או תמחרו בתעריף יקר להחריד) ביטוחי נסיעות לחו"ל לאזרחי ישראל מעל גיל 60".

אופיר פרבר, מנהל זרוע הפרסום של גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה, מסר בעקבות הזכייה: "אנחנו שמחים ונרגשים לממש את האסטרטגיה שבנינו יחד עם לשכת סוכני הביטוח ועבורה. הקמפיין השנתי של לשכת סוכני הביטוח ישמש כשלב ההשקה של האסטרטגיה שמזכירה לכולנו באופן חד וברור שסוכן הביטוח הוא המבוגר האחראי בענף, כאשר רק טובת המבוטח עומדת לנגד עיניו. אנחנו מודים לליאור רוזנפלד וללשכת סוכני הביטוח על האמון, ורואים בביצוע הקמפיין את השליחות האישית שלנו שבסופו של דבר תהפוך את ענף הביטוח כולו למקום טוב יותר עבור המבוטחים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email