"גל השרפות אילץ אותנו להיות קשובים לסוכנים עצמם"

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

הרגולציה העסיקה אותנו השנה בשלושה חוזרים. חוזר הצירוף, אחד מהחוזרים הגדולים שנערכו בשנים האחרונות, שמגדיר את כל צורות ההתקשרות בין סוכן, חברה ומבוטח, חוזר כתבי השרות שמאפשר לנו למכור כתבי שירות מחוץ לפוליסות, ותיקון להערכות החברות לתביעות בנזקי המים.
גל השרפות ששטף את הארץ אילץ אותנו להיות קשובים לסוכנים עצמם. פתחנו קווי חירום וטיפלנו בעשרות פניות של סוכנים שרצו לקבל מידע ועזרה בטיפול מול השמאים והמבוטחים. היינו מעורבים מול מס רכוש בניסיון להביא את הפתרון הנכון ביותר וההגון ביותר למבוטחים, ואנו שמחים כי חברות הביטוח הסכימו לעשות צעד לקראת המבוטחים ולשלם את ההפרשים מעבר לתשלום מס רכוש. בנוסף, פעלנו מול הפול על מנת שבשנה הבאה יהיה אתר אינטרנט שיאפשר לסוכני המגזר הערבי להשתמש בו להוצאת ביטוחי חובה למבוטחים אשר נדרשים לכך.

אריאל מונין

מעבר לזה קיימנו כנס אלמנטרי בנושא בתי עסק. בכנס העלנו את הקשר האמיץ שלנו עם המבוטחים, שאליהם אנו מחוברים והולכים איתם יחד
לאורך השנים, וכן את הקשר מול החברות שמהן אנו מצפים להמשיך וללכת איתנו כבעבר. כמו כן, השנה עמלנו על מציאת פתרון ביטוחי לעסקים
שהסוכן מתקשה למצוא להם פוליסה. לשם כך, השקנו את פרויקט "הנגשת הלוידס לסוכן". כל סוכן יוכל לפנות באמצעות נציגי ברוקרים ולקבל הצעה בגין ביטוחים שהוא לא הצליח לבטח בחברות שעימן הוא עובד. הפוליסה שתוצג ללקוח היא פוליסה של איילון, המבצעת את הפרונטינג לעסקה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email