קבוצת הראל ממשיכה להרחיב ולהתאים את השירות שהיא מעניקה למבוטחיה לאתגרים ולצרכים הייחודיים של התקופה.
מבוטחי החברה, אשר רכשו את כתב השירות רפואה אישית Online, שכולל את השירותים הרפואיים הניתנים כבר היום, יקבלו שירותים נוספים המותאמים לתקופה הנוכחית, והמספקים מעטפת כוללת של שירותי רפואה עד הבית:
• פיענוח רדיולוגי Online תוך 24 שעות ממועד הפנייה, לבדיקות: הדמיה, CT ו-MRI ומתן סיכום רפואי תוך 24 שעות ממועד הפנייה.
• ייעוץ פסיכולוגי Online תוך 48 שעות ממועד הפנייה.
• משלוח תרופות עד הבית ללא דמי משלוח.
• ייעוץ תרופתי online על ידי רופא מומחה, עד שעתיים ממועד הפנייה.
• קבלת חוות דעת שנייה מרופא מומחה בחו"ל.

שירותים אלו יינתנו בנוסף לשירותים הניתנים במסגרת כתב השירות רפואה אישית Online הקיים, הכולל:
• התייעצות online עם רופא מומחה תוך 24 שעות ממועד הפנייה.
• התייעצות online עם רופא משפחה או רופא ילדים תוך 30 דקות ממועד הפנייה.
• המשך טיפול במרפאות לרפואה ראשונית.
השירותים ניתנים על ידי חברת ביקורופא, וניתן לקבלם באמצעות אפליקציית "הראל ביטוחי בריאות Online".
הרחבת השירותים הניתנים במסגרת "רפואה אישית online" הנה חלק מהדאגה של הראל להמשך יכולת הפעילות באופן מלא, לצד מגבלות הקורונה – היכולת לתת שירות זמין לסוכנינו, לספק למבוטחים מענה מקיף ועמוק לצרכיהם הבריאותיים, בהתחדשות מתמדת והתאמה תוך כדי תנועה, מסרו בחברה.
עוד נמסר כי "המצב הנוכחי מחייב גמישות, ובין היתר, הביא לקפיצה דיגיטלית משמעותית במגוון הכיסויים למבוטח במסגרת כתב השירות של הראל "רפואה אישית online", קבלת תרופות עד הבית והפעלה של מסלולים דיגיטליים לטיפול וסילוק תביעות מיידי".