"הבנו שכדי להיות חברה מובילה בתעשייה צריכים להתחדש ובחצי השנה הזו יצאנו עם מוצרים חדשים, וקיבלנו הערכה ראשונית מעדיף עליהם. עשינו די הרבה בחצי השנה האחרונה אבל יש עוד הרבה וזו תקופה קצרה. שמחתי לשמוע אמש את ד"ר משה ברקת מדבר על כך שהוא רואה במוצר הבסיסי רובד ראשוני ועליו הוא מצפה שיגיעו מוצרים חדשים. אנו בהחלט מתכוונים להיכנס בדלת הזאת. אני אישית מאמין שזה נכון לחברה וללקוחות שלנו".
כך אמר דורון ספיר, מנכ"ל מגדל מזה כחצי שנה, במהלך ועידת עדיף ה־18 במסגרת ראיון אחד על אחד עם עורך עדיף רועי ויינברגר. מגדל זכתה במגן הוקרה על חדשנות בערב הגאלה של הוועידה.

מה הם היתרונות שמגדל נכנסת איתם ל־2019?
"מגדל מגיעה לשנה החדשה כחברה יותר מאוזנת, מעבר לרגל המרכזית שהיא רגל חסכון ארוך טווח, ונטועה טוב כבר 85 שנה. ברור לנו וגם לקודמיי שלצד זה צריכים לפתח מוצרים נוספים ויכולות נוספות".
מגדל היא חברה של סוכנים. איך אתה רואה את העתיד של סוכני הביטוח?
"הצהרתי על תמיכה בסוכנים וגם דיברתי בתקשורת בנושא. כשאתה נכנס לארגון אתה מסתכל קדימה ובודק מה הנכסים העומדים לרשותך, עם מה אתה יכול לעבוד ומה משרת את הארגון. הקשר עם הסוכנים ומערכת היחסים שנבנתה היא נכס למגדל, שצריך לשמר, לפתח ולקדם.
"כשאני מדבר על חדשנות וכשיש לי תפיסת עולם סביבה, אני חושב שזה לא דיגיטל בלבד. חדשנות זה עולם כולל של מושגים שהיום כל חברה עסקית שרוצה לשרוד בעולם המשתנה חייבת לאמץ לעצמה ובמגדל אנו כמובן מבינים זאת ופועלים בהתאם. אני לא רואה סתירה בחדשנות ובעבודה מול סוכנים, זה לא או־או אלא גם וגם".