האחריות המקצועית והגאווה במימוש הדרך

היכן אנחנו כסוכני הביטוח מצליבים את האחריות המקצועית עם הגאווה ומממשים את עצמנו בדרך?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

היכן אנחנו כסוכני הביטוח מצליבים את האחריות המקצועית עם הגאווה ומממשים את עצמנו בדרך? אני בדרכי שלי, בכל שיחה, משתדלת מאוד לחשוב בעיקר בעת החיתום "מה היה קורה אם?".

הדוגמא הנפוצה והנפיצה ביותר אצלי היא תחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל. רבים מחבריי מתייחסים לתחום כאל שגר ושכח, אך אצלי התחום מהותי וחשוב. זה מתחיל עם שיחות מרובות ואישיות עם הלקוחות.

שיחה אישית עם הלקוח, התחקור שלו (ולא משנה לאיזו קבוצת גיל הוא משתייך), היא חשובה מאין כמוה, במיוחד ברגע שמתעוררת בעיה בריאותית שיש לבחון לעומקה.

כיצד סוכני הביטוח מממשים עצמם בדרך?

לאחרונה הגיע אליי בחור צעיר שסיפר לי כי יש לו פריצת דיסק מינורית. אמרתי לו כי "כפי שאין חצי הריון אין פריצת דיסק מינורית". הכל החל ברשת החברתית והגיע עד שיחות אישיות והסבר מדויק מדוע אין לו אישור לעשות בתאילנד אומגה של 1.5 ק"מ או לרכב על אופנועי ים.

לעתים חייבים לשים את האחריות המקצועית לפני הכל, יחד עם הידע, הגאווה וההסבר הנכון כדי להנגיש ללקוח את כל מה שהוא צריך לדעת ולהבין בצורה מובנית.

תהיו גאים, תסבירו, אל תשאירו את המוצר על המדף להעלות אבק. אם ישנו מוצר לא מוכר – תלמדו אותו ותשקיעו בו זמן. רק לאחר מכן צאו איתו החוצה על מנת להוכיח את הידע שלכם בו. ביטוח נסיעות לחו"ל אינו שונה מכל סיכון אחר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email