"יש הרבה ספקים שלא יודעים לעבוד עם סוכנים וצריך למצוא דרך לאפשר להם למקסם את שיתוף הפעולה ביניהם בעולם הפיננסי, אני רוצה לשלב את אותם ספקים במרקטפרו כי זהו הפתרון המתאים והטוב עבור הסוכנים, הלשכה וגם עבור הספקים", כך אמר אודי אביטל, יו"ר הוועדה לפיננסים בלשכת סוכני ביטוח, בתום ישיבה של הוועדה שהתקיימה השבוע.

לישיבה זומנו נציגי המרקטפרו, הפלטפורמה הדיגיטלית לשיווק מוצרים ושירותים על ידי סוכני הביטוח, ולמעשה הושק בה סוכן המרקטפרו הפיננסי. לצדם הגיעו גם נציגי המיזמים המתעתדים להצטרף לפלטפורמת המכירה, ואלו הציגו בפני המשתתפים את מהות המיזם ואת יכולתו לתרום לשורת הרווח של הסוכנים.

סו"ב אביטל.

בין המיזמים שהוצגו בפגישה ניתן למצוא את: השקעות נדלן בגרמניה – Remco
international השקעה בהלוואות P2 P )חבר לחבר( – Value השקעה בהלוואות P2P )חבר לחבר( – Tarya ייעוץ משכנתאות – Prime מנטה – ייעוץ משכנתאות לאחר מכן הציג אביטל את עמדת הוועדה ואמר כי כל המיזמים בנושא שיובאו ללשכה, ייעשו אך ורק באמצעות המרקטפרו. עוד נקבע בישיבה כי תחילה יאושרו המיזמים המתאימים על ידי צוות משותף של הוועדה לפיננסים והמרקטפרו, בפגישות שיתקיימו בישיבות הוועדה לפיננסים, ולאחר מכן הם יועברו להמשך טיפול במרקטפרו והטמעתם במערכת.

"השילוב עם המרקטפרו הוא הפתרון האולטימטיבי וגם פתרון שיווקי טוב", הסביר אביטל, "כך נצא לדרך שונה מזו שהייתה עד היום, ונוודא כי לא רק התחום האלמנטרי נמצא במשחק החדש אלא גם הפיננסי.

"המטרה שלי היא שהסוכן יוכל למכור בדיגיטל ולא רק חברות הביטוח, אשר 'עובדות מהבית שלהן לתוך הבית שלהן' ולא החוצה לסוכנים. המטרה היא לעשות שיתוף פעולה כמה שיותר גדול", הסביר אביטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *