גיל: 35
מצב משפחתי: נשוי + 2
ותק: כ־10 שנים בתחום

למה בחרת במקצוע הזה?
"גדלתי, אפשר לומר לבד, ללא אבא, ואמא שעבדה קשה לפרנס את הבית; הרעיון של בניית עסק שסובב סביב בניית מערכת יחסים של אמון עם הלקוחות, מקצוענות וכמובן שירות – מניע אותי”.
האם נתקלת בקשיים בתחילת דרכך המקצועית?
״למרות הוותק שלי כמנהל סוכנות בצרפת עם השותף שלי, אני נאלץ להכנס שוב לנעלי הסוכן הצעיר עם הפעילות בישראל, ללמוד שוב את סיבוכי הקשיים הרגולטורים, התאמת המערך הקיים לשוק המקומי ובניית קשרים חזקים עם בעלי המוצרים המקומיים״.
איך אתה רואה את תרומת הלשכה בסיוע לסוכנים?
"אישית, זכיתי לליווי מצד קרן מלאך מהלשכה לאחר פוסט שפירסמתי באחת הקבוצות ברשת. לא ציפיתי לכזו לקיחת אחריות על סוכנים חדשים מצד הלשכה והופתעתי לטובה. כמו בכל תחום, תפקיד הלשכה חשוב על מנת לשמר את רמת המקצוענות של המאוגדים תחתיה, על מנת לשמר סף איכות עבודה ואמון הציבור כלפי הסוכנים ובמקביל לדאוג לאינטרסים המשותפים של הסוכנים מול חברות הביטוח והרגולטור, זהו יחס שאינו ניתן לנתק אחד מהשני”.
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
“אנחנו כקבוצה שמונה את הפעילות הצרפתית, בית התוכנה והרשיון בישראל, מתקדמים כבר בצעדי ענק לכיוון העתיד, עולם הביטוח הופך לגלובלי כשחברות כמו AIG, SCOR ועוד הרבה פועלות בשוק האירופאי והישראלי, או כשקבוצה ענקים כמו APRIL עושה שיתופי פעולה עם הראל בקנדה, עוד 10 שנים זה עכשיו”.
טיפים לסוכנים צעירים כמוך.
להשקיע לטווח הארוך. הצעירים ממהרים, עולם הביטוח זה תחום ענק ומבטיח אבל חשוב מאוד לקחת את הזמן ולבנות חוויות שירות ללקוח בעלת יתרון ואופי. לא לפחד מרגולציה קשה – היא הרף המינימלי ומשפרת את תדמית הענף. תמיד בחרתי להקשיח את הנדרש ממני, כי תמיד נכנסנו לנעלי מקבל השירות״.
איך אתה רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?
“בימים של אי ודאות כמו היום, אני רואה את תפקיד הסוכן רק הולך ומתעצם; הוא הקשר האנושי והקו הראשון בין החברות ביטוח ללקוח. עתיד הסוכן יהיה עמיד וברור ככל שהסוכן ידע לעמוד בשינויים הטכנולוגים, רגולטורים וצרכי השוק”.