"הטובים לביטוח": מאחורי הקלעים של קמפיין הלשכה

גיא קלנר, מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, מספר על קמפיין הלשכה החדש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סוכן הביטוח הוא מקצוע מורכב הדורש ידע וכלים מקצועיים, הן בעולם הביטוח והן בעולם הפיננסים. לשכת סוכני ביטוח פועלת מזה שנים לקידום המקצועיות בענף והתאמת כישורי הסוכנים לעולם כיום ולעולם המתהווה של המחר. זאת באמצעות הכשרה והענקת כלים וידע מתקדמים, כדי שיוכלו לתת מענה מיטבי ללקוחותיהם בעולם פיננסי מורכב מאי פעם.

בלשכת סוכני ביטוח נולדה ההבנה שעולם הביטוח העתידי מחייב לגייס עוד ועוד כוח אדם איכותי, צעיר ואנרגטי שיספק את המענה הראוי לדרישות השוק. לכן הוחלט לצאת בקמפיין גיוס פרסומי חדש "הטובים לביטוח", שיוצא לאור במסגרת שילוט חוצות ארצי ובמדיה הדיגיטלית.

קהל היעד אליו פונה הקמפיין הוא ציבור צעיר ואיכותי, אשר מקבל את המסר כי לימודי ביטוח ופיננסים עושים במכללה של הלשכה. כמו כן, הוא פונה לאנשי מקצוע דוגמת רואי חשבון ועורכי דין, שמבקשים להתמקצע בתחום הביטוח.

בחזית הקמפיין ניצבים 26 סוכני ביטוח בשלטי חוצות המתפרסים על פני 200 אזורים ברחבי הארץ. בפלטפורמה הדיגיטאלית, ניצבים 250 סוכנים המשמשים כפנים החדשות של סוכן הביטוח של המחר.

מתוך הקמפיין

 

מקצוע נחשק עם עתיד

מטרת הקמפיין היא למצב את מקצוע סוכן הביטוח כמקצוע נחשק עם עתיד, אך כזה שמתאים רק לטובים ביותר – כאלה שיוכלו להמשיך לספק לציבור המבוטחים מענה איכותי.

את הרצון הזה מקרין המהלך הפרסומי שאנו מובילים, תחת הסיסמא "הטובים לביטוח", המהווה פרפרזה למשפט המפורסם "הטובים לטיס".

היענות הסוכנים לקמפיין הפרסום הייתה לא פחות ממרשימה, כל המשתתפים בקמפיין הם סוכני ביטוח צעירים, שכירים ועצמאיים, כולם חברי הלשכה, שמוצגים בשמם האמיתי ובמקצועם על גבי שילוט הקמפיין. פיזור שלטי החוצות נעשה תוך התאמה מרבית למקום עבודתו של הסוכן, כך שיהיה רלוונטי עבור קהל היעד שנחשף אליו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email