"הטובים לביטוח": קמפיין הפרסום החדש של לשכת סוכני הביטוח יצא לדרך

מטרת הקמפיין היא למשוך צעירים איכותיים ללימודים במכללה לפיננסים וביטוח, ודרכה לספק כוח צעיר לעולם הביטוח העתידי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לשכת סוכני ביטוח יצאה בקמפיין ל פרסומי חדש "הטובים לביטוח", הכולל שילוט חוצות ארצי ופרסום במדיה הדיגיטלית, בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל.

הקמפיין פונה לציבור צעיר ואיכותי כדי להפנות אותו ללימודי מקצועות הביטוח ב"מכללה לפיננסים וביטוח" שבבעלות הלשכה. בחזית הקמפיין ניצבים 26 סוכני ביטוח המופיעים על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ. בפלטפורמה הדיגיטאלית ניצבים 250 סוכנים המייצגים את הפנים החדשות והמתהוות של מקצוע העתיד, ושל סוכן הביטוח של המחר. כל המשתתפים בקמפיין הם סוכני ביטוח צעירים, שכירים ועצמאיים, כולם חברי לשכת סוכני הביטוח, שמוצגים בשמם האמיתי. פיזור שלטי החוצות נעשה תוך התאמה מרבית למקום עבודתו של הסוכן, כך שיהיה רלוונטי עבור קהל היעד הנחשף אליו.

מתוך הקמפיין החדש

מיצוב מחדש

הקמפיין נועד למשוך לעולם הביטוח דור צעיר ואיכותי, שיוכל להמשיך לספק לציבור המבוטחים מענה איכותי, הן בעולם הביטוח והן בעולם הפיננסים. קמפיין הגיוס עבור המכללה נעשה מתוך ההבנה שעולם הביטוח העתידי מחייב לגייס כוח אדם איכותי, צעיר, אנרגטי ומקצועי על מנת לתת מענה לדרישות השוק.

המהלך הפרסומי שמוביל משרד הפרסום ליאו ברנט תחת הסיסמא "הטובים לביטוח", מהווה פרפרזה למשפט המפורסם "הטובים לטיס", ותומך במטרת הקמפיין: למצב את מקצוע סוכן הביטוח כמקצוע נחשק, אך כזה המתאים רק לטובים ביותר. במסגרת המהלך אף הוקם סט צילום באילת בו נקראו סוכני ביטוח שהגיעו לכנס הסוכנים השנתי להשתתף בקמפיין.

קהל היעד של הקמפיין הפרסומי הוא צעירים המתלבטים איזו הכשרה לרכוש והיכן, וכן אנשי מקצועות חופשיים דוגמת רואי חשבון, ועורכי דין, המבקשים להתמקצע בתחום הביטוח. לשכת סוכני הביטוח פועלת מזה שנים לקידום המקצועיות בענף והתאמת כישורי הסוכנים לעולם כיום ולשינויים שצפויים בעתיד.

במסגרת פעילות זו, אף הוקמה המכללה לפיננסים וביטוח, שמכשירה סוכני ביטוח שיתנו מענה מיטבי ללקוחותיהם בעולם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email