"הכוח שלכם זה האמון של הלקוח בכם"

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת, בדברים שנשא ביום העיון בנושא פיננסים של הלשכה: "אלגוריתמים ודיגיטציה לא יודעים להתאים וללוות לקוח לפי צרכיו ולכן אינם יכולים להחליף את סוכן הביטוח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"בתקופה האחרונה אנחנו כרשות שוק ההון חווים עבודה משותפת חיובית, וזה הרבה בזכות הגישה של נשיא הלשכה בפועל סו"ב יוסי אנגלמן שפתח לנו את הדלת והראה חשיבות להציג בפנינו את הדברים שחשובים לכם, שרצוי שנדאג להם וזה בכמה מישורים; אם זה במישורים של סוכנים שלא עושים עבודתם כראוי ואם זה במישורים חיוביים כמו במישורים של התנדבות", אמר הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון ד"ר משה ברקת בפתח דבריו בברכה מצולמת ששלח ליום העיון המקוון בנושא פיננסים שקיימה לשכת סוכני הביטוח היום. את הכנס ארגנה ועדת הפיננסים בראשות סו"ב לידור לבקוביץ.

ד"ר ברקת | צילום: גיא קרן

ברקת פירט בנושא הפרויקט ההתנדבותי לטובתה התגייסו הלשכה וסוכניה והוסיף: "הלשכה התגייסה בצורה שאני מעריך ומוקיר לטובת המיזם המשותף למשרד לשוויון חברתי ושלנו הרשות, בסיוע לאנשים מיעוטי יכולת לייעץ להם לעת פרישה, מיזם חשוב מאוד שתורם לחברה ובקו ישיר של עבודת הסוכן מול לקוחותיו. כאן לא מדובר בעבודה מול הלקוחות, אבל אני מאמין שאותם אנשים מיעוטי יכולת תהיה להם זכות ואפשרות לכלכל את צעדיהם בחוכמה לקראת פרישה. בנוסף, אני מאמין שבזכות מיזם זה המודעות לנושא החשוב הזה תגבר".

על ערך מגיעה תמורה

הממונה התייחס לנושא מודל הסוכן האובייקטיבי בהקשר זה והוסיף: "ברשות שוק ההון אנחנו מתכוונים לעשות בנושא זה צעדים נוספים, כמו קידום הסוכן האובייקטיבי על מנת שתהיה לסוכנים אובייקטיביים אפשרות לקבל תגמול מהלקוח על השירות; אם יש ערך לשירות אז צריך לקבל עליו תמורה", הדגיש ברקת.

"בכלל, הנושא של שירות ומקצועיות הוא דבר שצריך לשמר ולטפח אצל סוכני הביטוח; זה אחד היתרונות החשובים שיש לכם כנגד הערוצים האחרים כמו הערוץ הדיגיטלי; היכולת שלכם להבין את צרכי הלקוח, לשרת אותו לאורך זמן, זה אחד היתרונות שלכם כסוכנים לטובת הלקוח, בעיקר בנושאים חשובים כמו פנסיה, בריאות וכד'. נושאים שאלגוריתמים לא יודעים להתאים ולנהל אותם בצורה נכונה לטובת הלקוח ומשפחתו. מקצועיות ושירותיות זה לחם חוקו של הסוכן, ואנחנו מקדמים רפורמה שתדגיש אותם עוד יותר. הכוח שלכם זה האמון של הלקוח בכם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email