כנס אלמנטר 2018 הכירו את הצ’טבוט של LeO – הכלי האוטומטי שיסייע לסוכנויות הביטוח

לירי הלפרין סגל, מייסדת ושותפה בחברת LeO, הציגה בכנס אלמנטר את הצ’טבוט החדש שיסייע בקשר עם הלקוחות ויגדיל את המכירות. "יותר מ־40% מהאנשים שמתחילים שיחה עם הצ'טבוט מחדשים את הפוליסה דרכו", אמרה

כמה שעות עבודה יש לסוכני ביטוח בשנה? משהו כמו LeO .2,000 מוסיף עוד 5,000 שעות עבודה ושירות. זה עוד זמן שאתם יכולים למכור וזה עוד זמן שהלקוחות שלכם יכולים לקבל שירות ולרכוש" – כך טוענת לירי הלפרין סגל, מייסדת ושותפה בחברת LeO , בהרצאה שנשאה בכנס אלמנטר בנושא "חדשנות וקדמה בביטוח".

לדבריה, הדיגיטציה יכולה לפנות זמן יקר לסוכן לטובת שירות ומכירות, וכי למרות השינוי אצל הלקוחות של סוכני הביטוח, השינוי עדיין לא קרה בתעשייה. "מה הלקוחות שלכם מחפשים? 41% מעדיפים לקבל הצעות בצ'ט ולא בטלפון, וכן 70% מעדיפים לנהל שיחות בצ'טבוט אם מדובר בשיחות קצרות", ציינה הלפרין סגל. "צ'טבוט זה שילוב של צ'ט ורובוט היודע לנהל שיחה אנושית. הרובוט מבוסס בינה מלאכותית ואנחנו יודעים היום לתת מענה ל־80% מצרכי המכירה של הלקוח".

לירי הלפרין סגל | צילום: שלומי דעי

הלפרין סגל הסבירה, כי הצ'טבוט עובד גם באתר באמצעות קוד וגם בפייסבוק העסקי. "יותר מ־40% מהאנשים שמתחילים שיחה עם הצ'טבוט מחדשים את הפוליסה דרכו. ואם לקוח יתקשר לסוכנות בשעות העומס, הוא יקבל הודעה ויכול להתחיל מיד בשיחה עם הצ'טבוט. בנוסף, אם לקוח רכש פוליסה או שאל שאלה דרך הצ'טבוט, הסוכן יוכל לקבל הודעה לאאוטלוק שלו כי יש התממשקות מלאה לתיבת הדואר. ופעם בחודש הסוכן יקבל סיכום של כל הפעילות שבוצעה במהלך החודש".

הלפרין סגל דיברה על הצורך להיות מובילים בשוק: "הבנו שאנחנו צריכים לעשות התממשקות למערכות שלכם. לכן יצרנו שיתוף פעולה עם חברת באפי, ואנחנו יודעים למשוך את הנתונים דרך המערכת, ולעדכן את תוצאות השיחה בחזרה לתוך המערכת", אמרה. "בנוסף, ישנה גם אפשרות להעביר את השיחה לשיחה אנושית אם מישהו במשרד רוצה להשתלט על השיחה. אני מפצירה בכם הסוכנים להתחיל לעבוד עם צ'טבוטים. LeO מוכר יותר – הוא מבצע מכירות בצורה ממוקדת, בעיקר בשעות הערב כשהלקוחות כבר עייפים", סיכמה הלפרין סגל.