סו"ב רותי דרורי – יו"ר סניף חדרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סו"ב רותי דרורי, היו"ר החדשה של סניף חדרה בלשכת סוכני ביטוח היא סוכנת ביטוח ותיקה ומוכרת בעיר. עד לפני 22 שנה היא עסקה בהוראה, ואז עשתה הסבה מקצועית מחינוך לביטוח והצטרפה לבעלה סוכן הביטוח בועז דרורי ז"ל. כיום היא בעלים של סוכנות הביטוח "דרורי ביטוחים" בחדרה. היא אם לשלושה ילדים בוגרים וסבתא לשמונה נכדים.

לדעתה יש שחיקה משמעותית בהכנסות סוכן הביטוח בשנים האחרונות, ולכן היא מתכוונת לשים דגש על הצורך בשיתוף פעולה נרחב של סוכנים ואיגודם דרך הלשכה על מנת לשמור על האינטרסים הכלכליים של הסוכנים.

"אני אפעל על מנת לצרף סוכנים נוספים ללשכה", אומרת דרורי ומבטיחה: "כיושבת ראש סניף חדרה אני מתכוונת, קודם כל, להגביר את מודעות הסוכנים שבאזור לנושא של שימוש ביועצי לשכת סוכני ביטוח בשאלות ונושאים מקצועיים. זאת משום שללשכה יש ארסנל יועצים רחב ואיכותי.

סו"ב דרורי

"כמו כן, אני מתכננת ליזום מפגשי העשרה שיכללו תכנים מקצועיים לטובת הסוכנים. בעתיד, מוצרים פשוטים יימכרו בצורה דיגיטלית, כנראה כמעט ללא סוכנים, ולכן הפוליסות שבהן יטפל הסוכן תהיינה הפוליסות היותר מורכבות בענפי חבויות ועסקים, שידרשו ידע מקצועי מעמיק ונרחב", היא מדגישה.

דרורי רואה את מערכת היחסים ביו חברות הביטוח לסוכני הביטוח כמערכת יחסים שיש לטפח בה את האינטרסים של שני הצדדים. היא לא מרוצה מתרומתן של חלק מחברות הביטוח למערכת יחסים זו ומסבירה: "לדעתי ישנן חברות שעדיין יודעות להעריך את תפקידו של הסוכן, ואולם לצדן יש חברות שלצערי פוגעות בתפקידו ובתפקודו של הסוכן, בכך שהן משווקות באופן ישיר ומקזזות עמלות על חשבון הסוכן. בנוסף, אין שקיפות לסוכן בנושא העמלות בעיקר בפיננסיים ובחיים", טוענת דרורי.

להכין את הסוכנים

לדעתה, שיטת התגמול של סוכני הביטוח צריכה להשתנות וכנראה תשתנה בעתיד: "בהסתכלותי לעתיד אני מאמינה כי סוכני הביטוח בתחום האלמנטרי צריכים להיות מתוגמלים על ידי קהל לקוחותיהם כמו בעלי מקצוע שונים, כגון יועץ פנסיוני, רואה או מנהל חשבונות ויועץ מס. עלינו לקדם את התהליך למול מקבלי ההחלטות, בבד ובד עם הכנה מתאימה של סוכני הביטוח למהלך זה".

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email