סו"ב מיכל וינצר – יו"ר סניף תל אביב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

את סו"ב מיכל וינצר מכירים רבים מחברי הלשכה כמי שהובילה ביד רמה את הועדה לפעילות לקשרי קהילה בקדנציה הקודמת, ורתמה ללא ליאות סוכנים וסוכנות לשירות לקהילה בכל רחבי הארץ. בקדנציה זו היא נבחרה לראשות סניף תל אביב ולתפקיד יו"ר הוועדה להעצמה נשית, שעל הקמתה היא שוקדת בימים אלה. היא נבחרה גם כסגנית נשיא הלשכה, יחד עם סו"ב יוסי אנגלמן, שיכהנו בתפקיד ברוטציה. אנגלמן בשנתיים הראשונות ומיכל וינצר בשנתיים שלאחר מכן.

וינצר סוכנת ביטוח כ־25 שנה, עצמאית ובעלת סוכנות "בית הביטוח" המתמחה בענפי ביטוח השונים – כללי, חיים ופנסיוני. היא נשואה ליריב, ואמא לאדם, דור, בר, וטום. מעבר לעיסוק האינטנסיבי והמחייב בעבודה ובמשפחה, וינצר רואה בהתנדבות כערך עליון ולכן משקיעה שעות רבות בפעילות קהילתית. היא ממייסדי ויו"ר נשיאות "עמותת גיבורים קטנים".

סו"ב וינצר

בלשכה היא פעילה כעשור, ובמסגרת זו חברת מועצה קדנציה שלישית. שאלנו את מיכל מה היא חושבת על יחסי סוכני הביטוח וחברות הביטוח . "לטעמי, בשנים האחרונות נוצר מתח לא נכון ולא בריא בין חברות הביטוח והסוכנים. במקום להפרות זה את רעהו, החברות שוחקות את מעמד הסוכן ללא הבנה שהדבר דווקא יפגע בהן ביחס עם המבוטח; החברות עובדות במקביל לסוכנים ומפעילות ערוצים ישירים בכל אמצעי המדיה, ומוקדי מכירות עוקפי סוכנים.

הן מעניקות הנחות נדיבות, כביכול, על חשבון עמלת סוכן, במקביל לפגיעה בשירות לסוכן. זה אולי חוסך להן כסף בטווח המיידי, אך בטווח הקצר והארוך זו פגיעה בחברות. הסוכן נמדד ברגע שהמבוטח צריך יחס אישי. חברה גדולה עם מוקדנים לא יודעת לתת את היחס הזה. זו בדיוק הסיבה שהביטוחים הישירים לא ממש התרוממו ופגעו בחברות.

"היחס של חברות הביטוח לסוכנים חייב להשתנות אנחנו צריכים להזכיר להן שהן הצליחו לגדול ולצמוח לממדים ענקיים בזכותנו הסוכנים. במקום להשקיע כסף רב במוקדים עוקפי סוכן שישקיעו בדיגיטציה במשרדי הסוכן בטכנולוגיות חדשות", היא מדגישה.

כיו"ר סניף תל אביב חשוב לוינצר לתת לסוכניה ערך מוסף: "להעניק להם כלים מקצועיים מעשיים שיעזרו להם בעבודה היום יומית כדי שיוכלו להרוויח יותר", היא אומרת ומוסיפה: "להנגיש את הלשכה על יתרונותיה לסוכנים, להניע אותם ולגרום להם להגיע לפעילויות הלשכה הן ברמה הסניפית והן ברמה הארצית ולהיות הפה שלהם במועצה הארצית".

מיכל אופטימית לגבי עתידו של סוכן הביטוח: "אני בטוחה שמקצוע סוכן ביטוח ימשיך להיות רלוונטי וחשוב גם בעתיד הרחוק. זה יקרה רק אם נדאג לשפר את המקצועיות שלנו, את רמת השרות והנגישות לאוכלוסייה. כך הלקוח יבין את הערך המוסף שאנחנו נותנים לו. חשוב שנזכור שהלקוח בוחר בערך שאנחנו נותנים לו. לכן אנחנו נדרשים היום לבחון את כל צרכי התא המשפחתי ויש לנו כלים רבים להתאמת פתרון נכון, גם בביטוח כללי, גם בחסכון הפנסיוני וגם בניהול הסיכונים וההגנות שלו ושל משפחתו. אנחנו מנתבי הדרך של הלקוח בתוך סבך של מידע ואינפורמציה באמינות באחריות ובמקצועיות".

המסר של וינצר לסוכנים: "לא לפחד משינויים. לזרום איתם. הענף משתנה כל הזמן ואנחנו חייבים להשתנות במקביל אליו".

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email