הכירו את 'BusinessClass' – מחלקה ייעודית שתטפל ישירות בסוכנים

המחלקה, שמוקמת בימים אלה בחברת הפניקס, תיתן מענה ביטוחי לעסקים בסדר גודל בינוני. היא תפעל תחת מערך הסוכנים בניהולו של אבי שלמה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הפניקס הכריזה בחודש שעבר על תוכנית לשינוי ארגוני, הפניקס PRO, שמטרתה מעבר למיקוד והתמחויות כשיפור בשירות הניתן לסוכנים. במסגרת התוכנית, הפניקס מקימה מחלקה שתיתן מענה ביטוחי לעסקים בסדר גודל בינוני שתיקרא BusinessClass. המחלקה החדשה תיתן שירות לעסקים בהם סכום ביטוח הרכוש (אש מורחב + אובדן רווחים) הוא 10.1 מיליון שקל (סכום ביטוח מצטבר) ועד 75 מיליון שקל (מקסימום למקום).

נמסר כי הפניקס רואה פוטנציאל גדול בעסקים אלו ולכן החליטה על הקמת מחלקה ייעודית שתטפל ישירות בסוכנים ותשים דגש על שירות מקצועי ויעיל תוך סגירת מעגל טיפול מלא מול הסוכן. BusinessClass תפעל תחת מערך הסוכנים שבניהולו של אבי שלמה, ובראשה תעמוד סיגלית ברקת שגויסה לאחרונה לטובת הקמת המחלקה. ברקת שימשה בשנים האחרונות במספר תפקידים בענף הביטוח. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקת רכוש, חבויות וקבלנים של עסקים גדולים ב-AIG, שם היא הובילה את הפיכתה של המחלקה לשחקן מרכזי בתחום.

סיגלית ברקת. צילום: שרון לוין
סיגלית ברקת. צילום: שרון לוין

אבי שלמה, סמנכ"ל בכיר, מנהל מערך סוכנים ביטוח כללי: "מדובר בצעד נוסף לחיזוק הקשר עם סוכני הפניקס. מהלך שישפר משמעותית את המענה המקצועי אל מול הסוכנים ויספק פתרונות ללקוחותינו".

מענה ישיר ואישי

ירוחם בר נתן, סמנכ"ל, חתם ראשי ומנהל פיתוח מוצרים: "זהינו את הצורך לשפר את המענה המקצועי שמאפיין ונדרש לטיפול במערכי עסקים בסדרי גודל ביניים ולכן החלטנו למקד את הטיפול של עסקים חדשים בחברתנו, אשר עונים לסדרי גודל אלו, במחלקה מקצועית ייחודית ונפרדת, בקשר ומענה ישיר ואישי עם סוכנינו".

סיגלית ברקת, מנהלת מחלקת עסקים: "מניסיוני רב השנים בתחום הביטוח, תנאי הכרחי להצלחת המשולש של חברת ביטוח/סוכן ביטוח/לקוח הוא יצירת סביבת עבודה בה יינתן דגש על מקצועיות, מענה הולם, תגובה מהירה ושירות אישי וזמין לסוכן אשר יעניקו לו אפשרות לשווק ללקוחותיו את מוצרי החברה הרבים והמגוונים ויתנו לו מנוף נוסף לפתח ולהגדיל את תיק הביטוח שלו. המחלקה החדשה תחת ניהולי תיתן מענה לפרמטרים אלו".

תוכנית הפניקס PRO מתבססת על שלושה עקרונות מרכזיים: מומחיות, שירות אישי וטכנולוגיה. כחלק מהשינוי הארגוני, יוצמד לכל סוכן מנהל קשרי סוכן שילווה אותו בכל בקשה בתחום שירות או הפקה. צוותי השירות יספקו מענה מהיר ויעיל תחת זמני תקן מוגדרים בכל ימות השבוע ובכל ערוצי הפנייה. בנוסף, מבוצעים שינויים טכנולוגיים שיביאו לשיפור ביעילות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email