“הכי חשוב – לשמור על יושר ואמינות”

סו”ב אלעד ברשי, סוכן עצמאי בבית הסוכן “קוואליטי”; “בחרתי להיות סוכן ביטוח מתוך שליחות ומתוך רצון לעזור לאנשים”
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

גיל: בן 33
מצב משפחתי: נשוי 1+
רישיון: פנסיוני
ותק: כ־5 שנים בתחום

אלעד ברשי | צילום: ענת קזולה

למה בחרת בתחום הביטוח?
“לאחר השירות הצבאי עבדתי בעולם הסלולר, משם התפתחתי והתמקצעתי בעולם המכירות ושירות הלקוחות. בחרתי להיות סוכן ביטוח מתוך שליחות ומתוך רצון לעזור לאנשים. מעבר לזה, אני אוהב את התחום, האחריות והקשר הישיר עם הלקוחות, את הדינאמיות, הלימוד המתמיד, החשיבה מחוץ לקופסה, האתגר וההצלחה במציאת פתרונות רלוונטיים לכל אדם מביאים לתחושת סיפוק אדירה”.

נתקלת בקשיים בתחילת דרכך המקצועית?
“בתחילת הדרך היו חבלי לידה בדיוק כמו שיש בכל תחום, החוכמה היא לצמוח מהם. עיקר הקושי הוא להגיע ללקוחות פיזית ולגעת בליבם, זה מוביל לתהליך איטי והכנסה לא גבוהה בתחילת הדרך, מצב הדורש סבלנות והתמדה”.

איך הלשכה יכולה לסייע לסוכנים הצעירים?
“בהדרכות, השתלמויות, חיבור עם סוכנים ותיקים בענף, חיבור למאגרי ידע אנושיים וחיבור לעולם הדיגיטלי”.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים?
“באותו מקצוע בדיוק, ממשיך לקום בחיוך לעבודה, למשרד עצמאי וגדול משלי, להתפתח ולגדול בתחום. אשאף לבדל את עצמי בתחום וכמובן לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות ותיקים וחדשים”.

תן דוגמה להצלחה אישית במסגרת עבודתך.
“כשמאבק עיקש על פוליסה צולח; כשלקוח אומר לי תודה שסייעתי לו לחיות חיים טובים יותר; שאני מצליח לתת שירות איכותי יומיומי ללקוחות שלי; שאני מוצא פתרון יצירתי”.

טיפים לסוכנים צעירים כמוך.
“מבחינתי הכי חשוב לשמור על יושר ואמינות. לא להתייאש, לשמור כל הזמן על אמונה והתמדה בדרך שבחרת. עבודה קשה ולמידה מאנשים מובילים בתחום יביאו לתוצאות נפלאות. בנוסף, אני ממליץ לחבור לבית סוכן, לפחות בהתחלה, על מנת לרכוש כלים להמשך הדרך”.

איך אתה רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?
“אין תחליף לסוכן הביטוח. הסוכן הוא השגריר של עולם הביטוח ולפיכך הוא חלק בלתי נפרד ממנו. הדור הצעיר של הסוכנים יכניס חדשנות ויוקרה לתחום”.

יש לך הצעה, בקשה מהלשכה, מוועדותיה?
“להמשיך לשמור ולטפח את הסוכנים כפי שהיא עושה, לאפשר להם למידה מתמדת על ידי מנטורים ותיקים שילמדו את הדינמיקה של התחום, לשפר את התגמול של סוכני הביטוח, ולשפר את תדמיתו של הסוכן”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email