הכל בסגר – פרויקט מיוחד

ביקשנו מסוכני ביטוח חברי הלשכה לשתף אותנו איך הם עוברים את תקופת המשבר, הן אישית והן מקצועית; על העבודה במשרד ומול המבוטחים, השינוים הנדרשים וגם על התחושות שלהם לגבי המצב
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

״נמדדים בזמן משבר״

סו"ב לילך מטרני, יו"ר ועדת צעירים

אנחנו כסוכנים נמדדים קודם כל בזמן משבר, גם במצב המאתגר אני שומרת על שגרה מלאה, הסוכנות מתחילה לעבוד ב-8 בבוקר, אנחנו מרימים טלפון ללקוחות קיימים וחדשים להתעניין בהם, את הפגישות אנחנו מקיימים במערכות אונליין ולא דוחים, כבר התחלנו לתכנן את היום של אחרי המשבר.

המצב מאתגר אך אני מתרגלת לעולם החדש והווירטואלי שנוצר כאן, אני מנהלת שגרה גם אם עובדים מהבית, אצלי היום יתחיל מהשעה 8 ויתנהל על פי לו"ז מסודר, מאוד חשוב להתלבש לעבודה גם כאשר עובדים מהבית, וכמובן, אני מבצעת פגישות עבודה מרחוק עם העובדות של הסוכנות לעדכונים.

לילך מיטרני. צילום: שימרית קרמר

פגישות 

על מנת לשמור על הפגישות ולהימנע מביטולים ודחיות, אני מקיימת פגישות באמצעות סקייפ או מערכת זום; כמה שעות לפני הפגישה אני שולחת סיכום תיק ביטוחי ובזמן הפגישה מרחוק אני והלקוחות מול הנתונים, דבר המקל על התקשורת. אני ממליצה להם כיצד לשפר או לשמר את התיק ושולחת להם מייל עם המלצות והצעות, ואז מקיימים שיחה נוספת לסגירה. חשוב להקרין ללקוח שאנחנו לא מנהלים שיחת מכירה אגרסיבית בטלפון אלא מתעניינים בו ומציעים לו פתרונות לפי הצרכים והרצונות שלו. 

ניהול התיק בתקופה זאת

אם זה בפן האלמנטרי חשוב לי לשמור על החידושים של ביטוחי הרכב, הדירות והעסקים, לעשות את המקסימום על מנת להציע ללקוח את התכנית האטרקטיבית ביותר. הוא צריך להרגיש שמתאמצים בשבילו. בפן הפנסיוני מול מעסיקים חשוב לסייע עם מידע מקצועי לאור העובדה שהרבה אנשים יצאו לחל"ת ולפתרונות נוספים, ומעבר לכך, חשוב להתקשר ללקוחות לשאול לשלומם, גם אם אין סיבה להרחיב את התיק.

לקוחות המעוניינים לעצור את הפרמיות

בכל סיטואציה חשוב לשדר ללקוחות רוגע ונינוחות, לעבור איתם על התיק הביטוחי שיש להם ולהדגיש את החשיבות של הכיסויים במיוחד בתקופות בלתי צפויות כמו אלה.

מה עושים בזמן שמתפנה?

אין רגע שהוא באמת פנוי – זה הזמן לניקוי שולחן; לבדוק את תיקי הלקוחות איך אפשר לשפר ולהועיל להם. לתכנן פעילות שיווקית ועסקית ליום שאחרי המשבר, ליצור שת"פים באמצעות פגישות אונליין, לפתח שירותים חדשים ולשמור על נוכחות ברשתות החברתיות. הכי חשוב לשדר ללקוחות שאנחנו זמינים עבורם כרגיל 24/7 גם בתקופה הזאת.

הביטוחים הכי חשובים בתקופה הזאת

ביטוח חיים למקרי מוות, כיסוי של תרופות מחוץ לסל הבריאות וכמובן לשמר את ביטוח הבריאות הפרטי כעוגן בלתי תלוי.


״כתף ללקוחות ולסוכנים אחרים״

סו"ב הידד קציר, סגן יו"ר הוועדה הפיננסית

מיד עם הבנת חומרת המצב, עוד לפני ההנחיות הרשמיות, אני והעובדים נערכנו לעבודה מהבית והתחלנו בה מבעוד מועד.

כל בוקר אנו מנהלים ישיבת בוקר משותפת בעזרת הטכנולוגיה הנפלאה ומארגנים את סדר היום. חשוב לי להעביר את המסר, כי עכשיו בשעת אסון לאומי ועולמי הפוקד אותנו, זו חובתנו המצפונית וזו השליחות של המקצוע שלנו לפנות באופן יזום ללקוחותינו, לעבור איתם יחד על צרכיהם הפיננסי ולחזק אותם ולתת להם גב כמה שאנו יכולים.

הידד קציר. צילום: עידן חי

רק בשבוע האחרון היו לנו אין ספור פניות מלקוחות מוטרדים לגורל כספיהם. הודעתי גם לעובדיי שכעת זו שעתנו להוכיח את פועלנו, מקצועיותנו, וגם כתף טובה שנגיש ללקוח בשעת צרה. זה המון בימים טרופים אלו. אני מדבר גם עם חברי הסוכנים ומוכן לסייע להם ברעיונות יצירתיים למיזם החשוב הזה.

אין לי ספק שכל מי שישכיל לפעול עתה לחיזוק לקוחותיו יזכה מהם להרבה שנות נחת וגם יוכל לישון טוב בלילה.

*תמונה ראשית: shutterstock

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email