הכנס השנתי של ה־MDRT יתקיים ביוני 2019 במיאמי

חברי המשלחת הישראלית שיקחו חלק בכנס יהנו מהרצאות מקצועיות ומעוררות השראה ומסדנאות שיעניקו ידע רב במוצרים פיננסים ותוכניות פנסיוניות > סו"ב בועז בראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הכנס השנתי של ה־MDRT יערך השנה במיאמי בין התאריכים 9־12 ביוני. המשלחת הישראלית שתצא אליה תמנה כ־30 חברים.

קשה להפריז בחשיבותו של הכנס השנתי של MDRT בארה״ב (The Annual Meeting). הנוכחות בו הינה קרדינאלית בהבנת והטמעת הדוקטרינה, המנטליות ורוח ה־MDRT העולמי.
בהיבט הלימודי הכנס מתבסס על שלושה מישורים:

1. הרצאות הבמה המרכזית  (Main Platform) – מדובר בהרצאות מעוררות השראה, במסגרתן חולקים בכירי העולם העסקי בכלל, ובכירי ענף הביטוח העולמי בפרט, את סודות הצלחתם, ניסיון חייהם ואת תפיסת עולמם. הרצאות אלו תמיד מרתקות את קהל הצופים, מטביעות בו חותם עמוק ומטעינות אותו באנרגיות בלתי נדלות להמשך העשייה.
Focus Session, Special Session .2 – אלו הן הרצאות וסדנאות פרופסיונליות המעניקות ידע מקצועי רב וממוקד החל מתוכניות פנסיוניות, עובר במוצרים פיננסים וכלה במוצרי הגנות. חשוב לומר כי ליבת התכנים המקצועיים הגלובליים הנה דומה במאוד לתכנים הישראליים ובאמצעותם ניתן להרחיב את היריעה המקצועית ולהבין את מגמות השוק הגלובלי הן ברמת המוצר, הן ברמת הרגולציה והן במתודיקות שיווק חדשניות, חלוציות ועדכניות.
3. ה־Connexion Zone – מתחם המשמש כר פורה לאינטראקציה אישית והחלפת רעיונות עם מרצים, מציגים וחברי MDRT בכירים מהעולם. האינטראקציה הבלתי אמצעית הזו הנה מפרה במאוד ומספקת כלים עסקיים, מקצועיים ושיווקיים כאחד.

בועז בראל | צילום: גיא קרן

קונספציות שיווקיות

מוטיב מרכזי החוזר על עצמו בכנסים הינו אימוץ קונספציות שיווקיות ומקצועיות מגוונות כיצד להניע את המעבר הבין־שלבי של הלקוח ממצב של לקוח פוטנציאלי (Prospect), למבוטח (Assured) שהינו בעל מוצרים בודדים ובעל רמת נאמנות רופפת, ומשם בסופו של תהליך ללקוח סופי (Client) בו הוא בוחר להפקיד את כל יהבו הפנסיוני, פיננסי וביטוחי אצלך. בשלב זה הקשר עם הלקוח בלתי ניתן לפרימה ורמת הנאמנות אליך היא מוחלטת.

כחבר הנהלת MDRT ישראל וכחבר ארגון ה־MDRT העולמי המשתתף בכנסים השנתיים, אוכל לומר כי מארג היחסים שנטווה בכנס עם חברי ובכירי ה־MDRT העולמי, הוא קשר סימביוזי חשוב ביותר ומעבר להיבט האישי הוא משמש בסיס שוטף להתייעצויות הדדיות ועדכונים שוטפים בענף.

הכותב הוא חבר הוועדה לביטוח פנסיוני בלשכת סוכני ביטוח וחבר הנהלת MDRT ישראל (MCC)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email