הלשכה וידיעות אחרונות בשת”פ: יקימו מוקד טלפוני לפניות נפלטי הביטוח הסיעודי הקבוצתי

רוזנפלד: "אנו רואים חשיבות עליונה לעמוד לצד המבוטחים ברגעי האמת ובשעה מאתגרת שכזו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לשכת סוכני הביטוח סיכמה על שיתוף פעולה עם עיתון “ידיעות אחרונות” לטובת נפלטי הביטוחים הסיעודיים הקבוצתיים. זאת לאור חוסר הוודאות במצבם של אלה שיוותרו ללא כיסוי ביטוחי לאחר ה־ 31 בדצמבר 2017 , אז יפוג תוקפם של רוב הביטוחים הקבוצתיים במתכונתם הנוכחית, בהתאם להוראת רשות שוק ההון, וישאירו מאות אלפים ללא כיסוי הולם.

בגיליון ידיעות אחרונות של יום ראשון הקרוב יפרסם העיתון בהבלטה את המוקד הטלפוני אליו יוכלו להתקשר המבוטחים, שם יענו להם על שאלותיהם סוכני הלשכה המתמחים בתחום הביטוח הסיעודי.
הפעילות של המוקד והסוכנים תימשך כל יום ראשון. למחרת יפרסם העיתון לשירות הציבור את השאלות והתשובות שהתקבלו במוקד.

מוקד טלפוני לטובת נפלטי הביטוחים הסיעודיים הקבוצתיים | צילום: shutterstock

נשיא הלשכה ליאור רוזנפלד הדגיש כי: "ביום ראשון הקרוב מגיעים לקיצם ביטוחי הסיעוד הקולקטיביים, בהם היו מבוטחים למעלה ממיליון איש, בינהם 250 אלף מבוגרים שמתוכם 50 אלף מעל גיל 75 . לאור זאת, לשכת סוכני ביטוח תפתח ביום ראשון חדר מצב בשיתוף עם עיתון "ידיעות אחרונות" במטרה לסייע לשאלות נפלטי הקולקטיב. אנו רואים חשיבות עליונה לעמוד לצד המבוטחים ברגעי האמת ובשעה מאתגרת שכזו. בשל חשיבות הנושא, בחרנו בשיתוף הפעולה עם ידיעות אחרונות, במטרה לעלות את הנושא לסדר היום, ולמנף את חשיבות מקצוע סוכן הביטוח ברגעים חשובים אלה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email