הלשכה לחברות הביטוח: העבירו לסוכנים פניות ישירות של מבוטחים

עד כה העבירו הראל וכלל את תשובותיהן, כי הן מקפידות על העברת הפניות לסוכניהן, גם אם מדובר במבוטח חדש

יואל זיו, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכת סוכני ביטוח, פנה בימים אלה לכל חברות הביטוח העובדות עם סוכנים, בבקשה להפנות פניות ישירות של מבוטחים לחברות, דרך מחשבון משרד האוצר המאשר פניה ישירה לחברה.

"לפני מספר חודשים הועלה על ידי משרד האוצר, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון, מחשבון בריאות שמטרתו להשוות בין חברות הביטוח בביטוחי הבריאות הפרטיים, עם אפשרות של פניה ישירה לחברת הביטוח לצורך קבלת הצעה לביטוח או ליצירת קשר", כותב זיו בפנייתו לחברות. "כחברת ביטוח שחרטה על דגלה עבודה עם סוכני ביטוח, אנו סבורים ומבקשים כי כל הפניות הישירות דרך אתר משרד האוצר, יופנו אל סוכני ביטוח העובדים עם חברתכם, על פי שיקול דעתכם".

יואל זיו
יואל זיו

זיו ציין כי לדעת לשכת סוכני ביטוח מדובר בדרך הנאותה לשיתוף פעולה עם סוכני הביטוח לטובת ציבור הצרכנים. "לשכת סוכני הביטוח תביא לידיעת חבריה את תשובתכם בנדון", מסכם זיו. רובי מגדל הוסיף כי "הראל עובדת עם סוכנים, מאמינה בסוכנים ותמשיך לעבוד גם בעתיד עם הסוכנים, כיוון שאנו רואים עצמנו שותפים של הסוכן".

עד כה העבירו הראל וכלל את תשובותיהן, כי הן מקפידות על העברת הפניות לסוכניהן, גם אם מדובר במבוטח חדש.