הלשכה לחברות – כך תסייעו לסוכנים בשימור פוליסות הבריאות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד של לשכת סוכני הביטוח סו"ב איגור מורי, פנה לראשי אגפי הבריאות של חברות הביטוח בהצעת סיוע לסוכנים בתחום השימור. לדבריו, "ידוע כי בשעות הדוחק הכלכלי עולה הנטייה של הציבור לבטל פוליסות ביטוח וביניהן פוליסות בריאות למיניהן. מצב זה יכול לגרום נזק בלתי רגיל ללקוחות הסוכנים וחברות הביטוח; הנזק הוא בין היתר בביטול הכיסוי דווקא בשעה בה הרפואה הציבורית עמוסה עד אין סוף והרפואה הפרטית חשובה במיוחד. בנוסף, בהעדר כיסוי, בעוד זמן לא רב כאשר אלה שנדבקו בקורונה עלולים להגיע למערכת הרפואית עמוסים בסיבוכים.

״נזק נוסף הוא בצורך למלא הצהרת בריאות מחדש כאשר ירצה הלקוח לחזור ולהיות מבוטח, הצהרה שאולי תהיה תקינה פחות מאשר בתחילת הדרך. לאור הזק הכבד ללקוחות שעלול להגרם ולאור הקושי של חלק מהסוכנים לתת מענה ללקוחות אלה בעת שמוקדי החברות עובדים במתכונת חלקית״.

סו"ב מורי | צילום: גיא קרן

מורי מציע לכל חברה לצוות איש שימור ישירות לסוכן הביטוח המעוניין בכך. ציוות אישי וישיר לסוכן יאפשר לעקוף את המערכות העמוסות ממילא של חברות הביטוח וייתן הזדמנות לסוכן הביטוח לשמר את הלקוח במהירות וביעילות לשביעות רצום של כל הצדדים המעורבים. טוב לסוכנים וללקוחות מחד, טוב לחברות הביטוח מאידך.

נוסח המכתב שהועבר:

״הנדון: שיפור תהליכי שימור בחברתך בשיתוף סוכני הביטוח

מכובדי, בימי חירום הנוכחיים אין ספק כי שימור פוליסות הביטוח הוא אינטרס משותף לחברות, לסוכני הביטוח וללקוחות. במצב הנוכחי, בו תהליכי העבודה אינם סדירים ולעיתים יש קושי מסוים ביצירת קשר עם הלקוח ופתרון בעיותיו באופן פרטני. לשם שיפור תהליך השימור אני מציע כי חברתך תצוות איש שימור ממחלקות שימור ישירות לסוכן הביטוח. כך הסוכן לא יצטרך לעבור את כל תהליכי העבודה הסבוכים ויוכל להאיץ את שימור הפוליסות באופן מידי.

יש לשים לב כי לקוחותינו נמצאים בימים אלה במצב כלכלי מאתגר והטיפול ב הם כעת הוא היעד המרכזי של כולנו. פעולתנו המוצעת נדרשת באופן מידי. אודה להתייחסותכם בהקדם כדי שנצא במסע עדכון לחברי הלשכה״.

מחברת מנורה נמסר כי ״במקרה שבו מתקבל מכתב ביטול ישלח מייל לסוכן דרך שרות "נורה אדומה" – הסוכן יכול להגיב למייל ולציין אם לשמר את הלקוח ואנחנו באותו היום נדאג שמשמר שמטפל בלקוח ייצור איתו קשר ונסייע בשימור״. מצ"ב לינק למחלקת שימור שבו יוכל הסוכן לציין מה נדרש לו בשביל לשמר.

מגדל פרסמה ידיעון מיוחד לסוכנים על שימור לקוחות. מ החברה נמסר כי ״משימת שימור הלקוחות היא משימה מורכבת ולא פשוטה. אנחנו שמחים לע ד כן על שדרוגים וכלים דיגיטליים נוספים ל ש ימור לקוחות בשולחן עבודה ומול מחלקת השימור במגדל״.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email