הלשכה מקדמת הסוכנים לעידן החדש

ביריד טכנולוגי שיתקיים בקרוב, יוצגו מוצרים חדשניים ושימושיים, שאת פיתוחם יזמה הוועדה לטכנולוגיה בראשות ראובן רפ: "כולנו מבינים שהטכנולוגיה המתקדמת היא לב לבו של העתיד במקצוע סוכן הביטוח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הוועדה לטכנולוגיה של לשכת סוכני ביטוח תקיים בחודשים הקרובים יריד בו יציגו ספקים מוצרים טכנולוגיים לסוכני הביטוח במחירים מוזלים. ראובן רפ, יו"ר הוועדה, מספר כי ביריד יוכלו הסוכנים להקשיב להרצאות מומחים בתחום הטכנולוגיה המתקדמת.

אחד החידושים של הוועדה לטכנולוגיה בימים אלו, הוא מערכות הקלטה ייעודיות לסוכני הביטוח, בעקבות "חוזר החידושים" של המפקחת על הביטוח שייכנס לתוקף ב־1 באפריל 2016.

על פי החוזר, חידוש פוליסה של לקוח קיים לא יהיה תקף אלא אם התקבל אישור פוזיטיבי של הלקוח באחד מהאמצעים הבאים: מסרון, הודעה במייל, חתימה מול הסוכן על הפוליסה, דואר רגיל והקלטת השיחה עם הלקוח, שבה הוא מאשר את חידוש הפוליסה ותנאיה.

"עד היום, במקרים רבים, סוכני הביטוח היו מתקשרים ללקוח ומסכמים איתו על חידוש הפוליסה, ואז הסוכן היה מתעד את השיחה בכתב ושומר בתיק הלקוח", מספר רפ ומדגיש: "זה לא יתאפשר יותר. לכן הקמנו צוות בוועדה, בראשות אמיר פז, שיעניק פתרון תוך התאמה לצרכים השונים של משרדי הסוכנים".

הוועדה אף העמידה לטובת הסוכנים מערכת לדיוור אלקטרוני של "שמיר מערכות", במחיר מוזל, המשפרת את הקשר של הסוכן עם הלקוח – לטובת אישורי לקוח, חוזרים, עדכונים, ברכות ועוד.

ראובן רפ
ראובן רפ

הסכם עם ויזה כאל

כדי לקדם את נושא גביית התשלום עבור שירותים מיוחדים ללקוח, או תשלומים על שירותים מהמסלקה הפנסיונית, למשל, התקשרה לשכת סוכני הביטוח עם ויזה כאל. על פי ההסדר, חברי הלשכה יוכלו לבצע סליקת כרטיסי אשראי באמצעות אפליקציה ייעודית וקורא הכרטיסים CAL POS, המתחבר לסמארטפונים ולטאבלטים, כמו גם באמצעות המחשב במשרד, דרך אתר האינטרנט של ויזה כאל לעסקים.

“המטרה בהסכם", מסביר רפ, "הייתה הנגשת האפשרות לגבייה באמצעי טכנולוגי זמין והפיכת נושא הגבייה לפשוט וקל ככל האפשר, ללא כל עלויות חודשיות. כל חבר שיהיה מעוניין לגבות דמי הוצאות, או לקבל מידע מהמסלקה הפנסיונית, יוכל לעשות זאת בעלות נמוכה וללא עמלת מינימום".

בנוסף לכך, הוועדה לטכנולוגיה יצרה קשר עם חברה שמקימה אתרים לסוכני ביטוח, ובנתה אתר ייחודי בו הסוכנים יכולים לבחור תבניות שונות לטובת בניית אתר משלהם.

לדברי רפ, משימה נוספת וקרובה של הוועדה, היא יצירת קשר עם בתי תוכנה המשווקים תוכנות לניהול משרד, אשר יחליפו או יתווספו למערכות הקיימות של הסוכנים.

"כולנו מבינים שהטכנולוגיה המתקדמת היא לב לבו של העתיד במקצוע סוכן הביטוח", מסכם רפ. "ככל שניעזר בה כן ייטב לנו וגם ללקוחות שלנו".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email