"הלשכה נותנת פתרונות לשאלות מקצועיות והתמודדות עם היום יום"

בכל שבוע נארח סוכן צעיר שיספר על עצמו, השתלבותו במקצוע ועתיד המקצוע בעיניו; והפעם סו"ב עומר חולי – עובד בסוכנות יונט - סוכן עצמאי, בעל רישיון אלמנטרי כללי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גיל: 31
מצב משפחתי: נשוי+ 2
מגורים: באר יעקב
מקום עבודה: עובד בסוכנות יונט בחולון – סוכן עצמאי – בעל רישיון אלמנטרי כללי.

עומר חולי | צילום: באדיבות המצולם

מה עשית לפני הביטוח ולמה בחרת להיות סוכן?
“לפני שהפכתי לסוכן ביטוח עם רישיון, עבדתי לאחר סיום הצבא 5 שנים במוקד מכירות של חברת הפניקס. נמשכתי והתאהבתי במקצוע הזה, כי אני מרגיש שליחות ענקית בכך שאני מעלה את המודעות לאזרחים ועוזר להם לדאוג להגנות החשובות באמת עבורם ועבור משפחתם".

האם נתקלת בקשיים בתחילת דרכך?
"כאשר יצאתי לעצמאות לפני מספר שנים, בוודאי שנתקלתי בקשיים. אתה מבין שהכל תלוי בך ואתה צריך לדאוג שהעסק יפעל כמו שצריך, מבחינת שירות טוב ללקוחות, תפעול העסק כולל מערכות העסק ועוד.

איך הלשכה יכולה לסייע לסוכנים הצעירים?
“לשכת סוכני ביטוח עוזרת לכלל הסוכנים – גם לצעירים וגם לוותיקים, נותנת פתרונות לשאלות מקצועיות והתמודדויות בחיי היום יום, יש לדוגמה יועצים מקצועיים ועורכי דין אשר עונים על כל שאלה, יש כנסים מקצועיים כי תמיד חשוב להיות בקו הראשון על מנת לעדכן את הלקוחות.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים? 
“המטרה להמשיך לגדול יחד עם הלקוחות ולהמשיך לתת להם שירות מעולה".

תן דוגמה להצלחה אישית במסגרת עבודתך.
“מבחינתי, דוגמה להצלחה היא שאני מבשר ללקוח שטיפלתי לו בתביעה והיא אושרה והוא ומשפחתו מקבלים את השירות הרפואי הנחוץ להם, או את הפיצוי הכספי לחשבון הבנק. אני מרגיש הצלחה בנוסף, כאשר אני מקבל מכתבי תודה מלקוחות עבור השירות שלי".

איזה טיפים אתה יכול לתת לסוכנים צעירים כמוך?
“דבקות במטרה! כל התמודדות היא התקדמות".

איך אתה רואה את עתידם של סוכני הביטוח?
"המבוטחים זקוקים ליחס אנושי, הם תמיד יצטרכו ליווי של סוכן ביטוח מקצועי, כי תמיד היו ויהיו שינויים".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email