המבוטח מחכה שמונה חודשים לכסף מחברת הביטוח עבור מכוניתו שנהרסה בתאונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

צד הסוכן: ב-17 באוקטובר התרחשה תאונת דרכים, עם מכוניתו של המבוטח של הסוכן שמחה רביב. ב-23 באוקטובר הודיע המבוטח על התאונה, מסר כי אחותו של המבוטח נהגה ברכב וביקש להפעיל את הביטוח. המכונית הוכנסה למוסך ושם קבע השמאי כי מדובר בטוטאל לוס. ב-6 בנובמבר הודיעה מגדל שנפתחה תביעה בנושא.

לדברי רביב, כל המסמכים הנדרשים נשלחו לחברת הביטוח. ב-23 בדצמבר חתם המבוטח על הצהרה על אי התנגדות של בעל הרכב שהפיצוי עבור הנזק ייצא לפקודת המבוטח. בהמשך לבירור נמסר לרביב כי הצ'ק נמצא בחתימות, אך הוא לא שוחרר. לאחר פניות רבות למנהלת מחלקת תביעות של מגדל שנשארו ללא מענה, הגיע ב-21 באפריל מכתב שבו נאמר כי התביעה נמצאת בבירור. "לא ייתכן שתביעה נמצאת בבירור מול חברת הביטוח במשך שמונה חודשים ופניות הסוכן לא נענות", טוען רביב.

לדבריו, "הפעם אחרונה שבה נשלח מייל ממגדל שהתביעה נמצאת עדיין בבירור היתה ב-30 באפריל. מגדל לקחו את שרידי המכונית מהמוסך להמשך בירור והם לא מספקים תשובות. הצ'ק כבר היה מוכן, ואז עצרו את התהליך. הם טוענים שזה נמצא בטיפול ובחקירה ושהלקוח שלי לא בסדר. מדובר במכונית מ-2000 ששוויה בסך הכל 15 אלף שקל. איזו חקירה כבר יכולה להיות על כך?"

תגובת החברה: ממגדל נמסר בתגובה כי פרטי המקרה ידועים היטב. "מפאת צנעת הפרט אנחנו מנועים להיכנס לפרטים, אבל סיבת העיכוב ידועה לכל הגורמים, כולל לסוכן. בינתיים אנחנו פועלים בהתאם להוראות הפיקוח ומעדכנים את הסוכן כנדרש. בימים הקרובים יקבל הסוכן הודעה מהחברה כי החקירה בתביעה עדיין מתנהלת".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email